راهداری آستارا: مرگ راننده روسی در پایانه بار ارتباطی با کرونا ندارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا گفت: مرگ راننده روسی کامیون صادرات کالا در پایانه بار این شهرستان، طبق اظهارات پدر متوفی و بررسی‌های اولیه عوامل بهداشت و درمان، ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

راهداری آستارا: مرگ راننده روسی در پایانه بار ارتباطی با کرونا ندارد

به گزارش ۸دی،رمضان دانش اظهارکرد: مرگ راننده روسی کامیون صادرات کالا در پایانه بار این شهرستان، طبق اظهارات پدر متوفی و بررسی‌های اولیه عوامل بهداشت و درمان، ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

وی تصریح کرد: قبل از ظهر دیروز مرگ یک راننده جوان روسی در پایانه بار آستارا مقابل تالاب استیل این شهرستان گزارش شد و با حضور تنی چند از مسئولان، مدیر شبکه بهداشت و درمان و پدر و همکاران راننده متوفی، موضوع در محل بررسی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستار ادامه داد: بنا بر اظهارات پدر راننده متوفی، آنها با هم در حمل و نقل کالاهای صادراتی از آستارا به روسیه از طریق گمرک آستارا فعالیت می کردند و پسرش که حدود ۲۴ سال سن داشته، سابقه بیماری نداشته و مرگ او ربطی به بیماری کرونا ندارد.

وی افزود: نظام عباسی مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز طبق بررسی های اولیه، ارتباط فوت راننده با بیماری کرونا را رد کرد و جسد برای بررسی های تکمیلی به سردخانه بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: برابر اظهارات همکاران متوفی و رانندگان سایر کامیون های خارجی، مرگ راننده در پایانه بار به طور ناگهانی و به احتمال قوی ناشی از سکته قلبی بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه