جوانمردی و پایداری سپاهیان همراه با رهنمودهای رهبری نگهدارنده مرزهای جغرافیایی و فرهنگی است

نماینده منتخب مردم رشت در مجلس در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن میلاد امام حسین «ع» و روز پاسدار نوشت: جوانمردی و پایداری سپاهیان ایران اسلامی در سایه ی رهنمودهای مدبرانه ی مقام معظم رهبری همواره نگهدار مرزهای جغرافیایی و فرهنگی مهین عزیزمان است.

جوانمردی و پایداری سپاهیان همراه با رهنمودهای رهبری نگهدارنده مرزهای جغرافیایی و فرهنگی است

به گزارش ۸دی محمدرضا احمدی، نماینده منتخب مردم رشت در مجلس با صدور پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد امام حسین «ع» و روز پاسدار نوشت:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ماه شعبان که با اعیاد شعبانیه قرین شد بر همگان مبارک باد.

مبارک باد زاد روز شکوهمند ولادت با سعادت سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین علیه السلام (روز پاسدار )، بر سبزپوشان جمهوری اسلامی ایران.

 ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام (روز جانباز) بر جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت وطن مبارک باشد، ان شاءالله.

 میلاد با سعادت حضرت امام سجاد علیه السلام (زینت عبادت کنندگان) بر شما دوستان و سروران و ارادتمندان آن حضرت مبارک.

سوم شعبان از فرخنده روزهای تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، چرا که به تعبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه؛

«اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

پاسداشت روز پاسدار در واقع ارج نهادن به حماسه ی میراث دارانی است که با پایمردی ایستاده اند تا عزت، شرف، شجاعت و میهن پرستی فراموش نشود.

 درود بر روان پاک امام شهیدان و تمامی شهدای ایران اسلامی، به ویژه پاسدار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همه ی همرزمانش که به پاسداری هر وجب از این خاک ، جان گرامی را نثار نموده اند.

جوانمردی و پایداری سپاهیان ایران اسلامی در سایه ی رهنمودهای مدبرانه ی مقام معظم رهبری همواره نگهدار مرزهای جغرافیایی و فرهنگی مهین عزیزمان است.

ضمن تبریک این روز ، سپاس و قدارنی می کنیم از تلاش شبانه روزی همه ی حافظان سلامت کشور به ویژه سپاهیان و بسیجیان عزیز که در ریشه کنی ویروس کوید ۱۹ نستوه و استوار ایستاده اند و حضورشان موجب پشت گرمی هموطنان قدر شناس می باشد.

تا زنده ایم رزمنده ایم ان شاء الله، با ولایت تا شهادت عهد بستیم #هستیم بر آن عهدی که بستیم.

نویسنده: محمدرضا احمدی، نماینده منتخب مردم شریف شهرستان رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه