فعالیت شبانه روزی بسیجیان حوزه ۴شهری رشت در مقابله با کرونا

بسیجیان جهادگر حوزه ۴ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت علیرغم گذشت یک ماه همچنان در میدان مبارزه با بیماری کووید ۱۹ حضور فعالانه دارند.

فعالیت شبانه روزی بسیجیان حوزه ۴شهری رشت در مقابله با کرونا

به گزارش هشت دی، گندزدایی محدوده حوزه ۴ شهری رشت هر شب توسط بسیجیان و ادوات مخصوص گندزدایی به منظور خدمت به شهروندان رشت و مبارزه با ویروس منحوس، وحشی و مهاجم، ضد عفونی می‌شوند.

علاوه بر اینکه در این مبارزه ۶ خودرو، یک تراکتور و ۲۰ دستگاه ضدعفونی کننده کوله ای استفاده میشود، ۵۰ تن از بسیجیان سلحشور، جان بر کف و جهادی نیز پا به میدان گذاشته و در دفاع از سلامت با کووید ۱۹ مبارزه می کنند.

به گفته فرمانده حوزه مقاومت بسیج۴شهری روزانه برای ضدعفونی معابر، ادارات، محل تجمعات، بازار و مراکز درمانی ۲۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده مصرف می‌شود.

گفتنی است، بسیج و سپاه از آغاز شیوع بیماری کووید ۱۹ در میدان مقابله با کرونا ویروس حضور دارند و تاکنون علاوه بر تأمین و توزیع ملزومات بهداشت فردی نظیر ماسک، ژل ضد عفونی کننده و مایع گند زدا، حضور در مراکز درمانی و مددرسانی به کادر درمان، در طرح بسیج ملی غربالگری این بیماری نیز در کنار کادر بهداشتی فرآیند پایش و غربالگری را انجام می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه