دبیر کانون های خادم یاران رضوی گیلان خبرداد؛

اجرای طرح مدافعین سلامت خادم یاران رضوی در گیلان

شفیعی ثابت از اجرای طرح مدافعین سلامت خادمیاران رضوی در گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

اجرای طرح مدافعین سلامت خادم یاران رضوی در گیلان

به گزارش ۸دی،جواد شفیعی ثابت از فعالیت خادمیاران رضوی در بحران‌ها خبر داد و اظهار داشت: خادمیاران رضوی گیلان در بحران کرونا ویروس در کنار کادر درمان فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند.

دبیر کانون های خادم یاران رضوی گیلان با بیان اینکه تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن بین آسیب دیدگان کرونایی و تهیه جهیزیه نوعروسان و توزیع غذای گرم در ایام‌های مختلف از جمله فعالیت‌های خادم یاران رضوی گیلان است گفت: طرح مدافعین سلامت در گیلان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود و در این راستا خدمات لازم توسط خادمیاران فعال گیلانی ارائه می‌شود.

شفیعی ثابت به محتوای این طرح اشاره و اذعان کرد: تامین هزینه‌های دارویی اقشار محروم نیازمند، کمک به تامین تجهیزات بیمارستانی، تامین کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، مدیریت توزیع و امانت سپاری به بیماران محروم بستری در منزل، توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار و محروم، کمک رسانی به کادر درمان در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و کمک به تغسیل و تدفین درگذشتگان کرونا از جمله موضوعات این طرح شمرده می‌شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۸۰۰ خادمیار رضوی در گیلان فعال هستند و در بخش‌های مختلف در قالب کانون‌های تعریف شده خدمات لازم رابه عشق شمس شموس، امام هشتم ( ع) ارائه می‌دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه