فرمانده سپاه گیلان:

اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان/ تا زمان نابودی کرونا در کنار مردم هستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: قرار است از فردا طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی کنیم.

اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در گیلان/ تا زمان نابودی کرونا در کنار مردم هستیم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به همراهی سپاه با مردم تا زمان ریشه‌کن‌کردن ویروس کرونا اظهار داشت: سپاه همانند گذشته به‌همراه سایر مسئولان تا زمان نابودی ویروس کرونا در کنار مردم خواهد بود و به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان از تداوم ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها در سراسر گیلان خبر داد و عنوان کرد: در چند روز اخیر سپاه قدس گیلان بسیاری از معابر و خیابان‌های رشت و چند شهر دیگر را گندزدایی کرد و برای ضدعفونی کردن منازل مردم نیز آمادگی داریم.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات سپاه برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا همکاری و همراهی با مسئولان علوم پزشکی گیلان بود و قرار است از فردا طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان را با همکاری سایر مسئولان اجرا کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه هرگز مردم و مسئولان را در شرایط بحرانی و سخت تنها نخواهد گذاشت ابراز داشت: از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در گیلان در کنار سایر مسئولان در جهت رفع احتیاجات و نیازهای بهداشتی مردم گام برداشتیم.

وی از ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی‌هایی که شده و قرار است برای رفع کرونا اجرایی شود امیدوارم بتوانیم کرونا را تا پایان هفته آینده ریشه‌کن کنیم.

سپاه گیلان به‌همراه سایر نیروهای جهادی در این روزهای سخت و حساس بی‌وقفه در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند و تهیه ماسک، دستکش و انواع محلول‌های ضدعفونی کننده و تحویل بسته‌های بهداشتی درب منزل متقاضیان بخشی از این اقدامات است‌.

منبع: بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه