بهبود ۷ نفر از ۲۱بیمار بستری بر اثر آنفلوآنزا در صومعه سرا

فرماندار صومعه سرا گفت: تا کنون از ۲۱ بیمار بستری شده بر اثر آنفلوانزا در بیمارستان امام خمینی صومعه سرا ۷ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند.

بهبود ۷ نفر از ۲۱بیمار بستری بر اثر آنفلوآنزا در صومعه سرا

به گزارش ۸دی، سید جلال سید محمدی، فرماندار صومعه سرا با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری در شهرستان در حال انجام است ، اظهارداشت: از دو نفر مشکوک به کرونا نیز یک زن ۶۳ ساله فوت کرده و حال یک نفر دیگر روبه بهبود است .

وی تصریح کرد : بانوی ۶۳ ساله مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بود که پس از چندروز بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا درگذشت و هنوز نتیجه آزمایش و تست کرونا وی مشخص نشده است.

وی با قدردانی از عوامل مراکز بهداشت ودرمان و بیمارستان امام خمینی صومعه سرا گفت : برای گذر از این بحران ، هر شهروندی مسئولیت دارد و در واقع بدون همراهی و مشارکت شهروندان نمی توان در بعد پیشگیری ، مقابله و مهار این ویروس در منطقه اقداماتی انجام داد

فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود: شهروندان با حفظ آرامش می توانند اقدامات پیشگیرانه را برای مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دهند به شایعات که سبب استرس می شود توجه نکنند .
کروناویروس‌ (Coronaviruses)، خانواده گسترده‌ای  از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ «کروناویریده» هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه