درخواست باشگاه سپیدرود از هواداران: از سفر به بابل خودداری کنید

روابط عمومی باشگاه سپیدرود در اطلاعیه ای از هواداران این تیم تقاضا کرد از سفر به بابل پرهیز کنند.

درخواست باشگاه سپیدرود از هواداران: از سفر به بابل خودداری کنید

به گزارش ۸دی، باشگاه سپیدرود طی اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواست تا از سفر به بابل خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

در پی اعلام سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر شدن مسابقه رایکای بابل – سپیدرود رشت، روابط عمومی باشگاه سپیدرود از تمامی هواداران سپیدرود درخواست می کند که از سفر به بابل پرهیز کنند.

پس از اینکه سازمان لیگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: «تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.»

روابط عمومی باشگاه سپیدرود از هواداران پرشمار سپیدرود می خواهد تا برای تماشای مسابقه سپیدرود – رایکا از سفر به بابل خودداری کنند.

از آنجایی که کانون هواداران سپیدرود قصد داشت تا برای حمایت از تیم محبوب سپیدرود با سازماندهی هواداران با چندین دستگاه اتوبوس و وسایل نقلیه شخصی راهی ورزشگاه هفتم تیر بابل شوند، به همین دلیل به جهت حفظ سلامت و بدون تماشاگر برگزار شدن این دیدار از تمامی هواداران تقاضا می شود برنامه سفر خود به مازندران را لغو کنند.

کادرفنی، اجرایی و بازیکنان تیم ریشه دار گیلان زمین به پشتوانه این شور پایان ناپذیر در مسابقه خود برابر رایکا برای دفاع از اعتبار سپیدرود بزرگ از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و چشم انتظار دعای خیر و انرژی مثبت هواداران پرشور و پرشمار رودخروشان گیلان زمین خواهند بود.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه