شهردار رشت:

اعزام اتوبوس ها به میدان گیل رشت برای انتقال مسافران در راه مانده/ مردم برای برف روبی کوچه ها کمک کنند

شهردار رشت در رابطه با وضعیت مسکن مهر رشت، گفت: میزان حجم بارش زیاد است و مسیرها بلافاصله بعد از بازگشایی دوباره مسدود می شود و شهروندان فکر می کنند که گویی کاری انجام نشده اما نیروهای شهرداری، آتش نشانان و… همه در سطح شهر در حال کار هستند.

اعزام اتوبوس ها به میدان گیل رشت برای انتقال مسافران در راه مانده/ مردم برای برف روبی کوچه ها کمک کنند

ناصر حاج محمدی شهردار رشت در گفتگو با بخش خبری شبکه باران، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تمام نیروهای شهرداری در تلاش اند که مسیرهای اصلی را باز نگه دارند اما بخشی از مسیرها بعد از بازگشایی دوباره به دلیل شدت بارش مسدود می شود.

وی افزود: تمامی اتوبوس های شهرداری در سطح شهر فعال هستند اما از ۳۵ دستگاه، ۱۰ دستگاه را اعزام کرده ایم به ورودی شهر در میدان گیل برای جابه جایی افرادی که از سمت سراوان می آیند.

شهردار رشت از شهروندان خواست در کوچه های فرعی کمک کنند و به میدان بیایند تا بتوانند جلوی در منازل شان را برف روبی کنند.

حاج محمدی در رابطه با وضعیت مسکن مهر رشت، گفت: تمام نواحی برای ما مهم است و بر اساس تقسیم بندی های انجام شده خدمت رسانی می شود میزان حجم بارش زیاد است و بلافاصله بعد از بازگشایی دوباره مسدود می شود و شهروندان فکر می کنند که گویی کاری انجام نشده، نیروهای شهرداری، آتش نشانان و… همه در سطح شهر در حال کار هستند.

شهردار رشت، افزود: از شهروندان خواهش می کنم در نزدیک ترین مناطقی که می بینند درختان را بتکانند و کمک کنند به شهر خودمان که از شرایط عبور کنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه