اجرای تئاتر خیابانی «زیر پوست شهر» در رشت

تئاتر خیابانی «زیر پوست شهر» از ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه، توسط گروه تئاتر مارلیک رشت در پیاده‌راه فرهنگی این شهر اجرا می‌شود.

ببه گزارش ۸دی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نمایش خیابانی «زیر پوست شهر» به نویسندگی و کارگردانی «هومن میرمعنوی» به موضوع زن و اعتیاد می‌پردازد.

وی در این خصوص می‌گوید: مواد مخدر، این معضل خانمان‌سوز اجتماع، راه را به سمت زنان و دختران شهر باز کرده و چه بسیارند زنان و دخترکانی که با بهانه‌های مختلف درگیر این معضل شده و زنانگی خود را در این مسیر نابودکننده از بین می‌برند، آنهایی که باید مادر باشند باید همسر باشند و دختر خانواده‌ای، اکنون که دچار اعتیاد شده‌اند همه این‌ها را به نابودی کشانده‌اند.

تئاتر خیابانی «زیر پوست شهر» با نگاهی منتقد به اجتماع، زندگی چند زن را در شهر نشان می‌دهد که چگونه مواد مخدر باعث نابودی زندگی‌شان شده و… .

ریحانه حسین‌زاده، نازنین صابر، شکیلا محسنی، نگین حبیبی و خشایار گران‌سایه در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.

طراح فضا: هومن میرمعنوی، طراح لباس: طاهره فداکار، طراح گریم: شهربانو شهبازنژاد، آکسسوار و دکور: سپاس خانی، محمد امیدی، مصطفی رهبری و دستیار کارگردان: ریحانه حسین‌زاده دیگر عوامل اجرای این نمایش هستند.

نمایش «زیر پوست شهر» در راستای پروژه تئاتر دائم خیابانی، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و با مجوز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۹۸ به‌مدت یک هفته، ساعت ۱۷ در پیاده‌راه فرهنگی رشت برای مردم فرهنگ‌دوست این شهر اجرا می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه