ما هم با شما موافقیم آقای جعفرزاده! کسانی که اشتباه کردند باید بی برو برگرد محاکمه شوند!

ما هم با شما موافقیم آقای جعفرزاده ایمن آبادی! کسانی که اشتباه کردند باید بی برو برگرد محاکمه شوند؛ البته معتقدیم در کنار محاکمه این افراد، باید با حضرات نماینده ای که با پاسپورت ایرانی حامی و دنبال کننده نظارات آمریکایی ها در خانه ملت هستند هم برخورد شده و این جنابان نیز بی برو برگرد محاکمه شوند.

ما هم با شما موافقیم آقای جعفرزاده! کسانی که اشتباه کردند باید بی برو برگرد محاکمه شوند!

به گزارش هشت دی، آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ۸ ساله مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی پیرامون سقوط هواپیمای اکراینی گفت: «اگر فشار غربی ها و اطلاع رسانی مردم و فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد نبود شاید آقایان اصلا واقعیت را نمی گفتند. اینکه می گویند آرزوی مرگ کردیم حرف است. اینها باید استعفای دسته جمعی دهند و همه نیز باید بدون برو برگرد محاکمه شوند.»

 وی که سابقه طولانی و مدیدی در موج سواری و تغییر موضع های آنی در طول سالیان اخیر داشته اند و به قول خودشان یک اصولگرای اصلاحطلب ولایتمدار و به قول فعالان شبکه های اجتماعی طرفدار استقلال و حامی پرسپولیس، تماشاچی تراکتور و عزادار ملوان و گریه کن داماش و … هستند، و تقریبا در همه موضوعات از شیر مرغ تا جان آدمیزاد از محضرشان جملات قصار صادر شده است، شنیدن یک جمله درست جای نمازِ جماعتِ شکر! دارد.

ما هم با شما موافقیم جناب ایمن آبادی!

کسانی که اشتباه کردند باید بی برو برگرد محاکمه شوند. البته معتقدیم در کنار محاکمه این افراد، باید با حضرات نماینده ای که با پاسپورت ایرانی حامی و دنبال کننده نظارات امریکایی ها در خانه ملت هستند هم برخورد شده و این جنابان نیز بی برو برگرد محاکمه شوند. کسانی که دوره افتاده بودند و در قالب تصویب قوانینی همچون پالرمو و اف ای تی اف دنبال تحویل سردار سلیمانی به امریکا بودند، نیز باید محاکمه شوند.

ما هم با شما موافقیم آقای ایمن ابادی!
پس خواهشا شما هم که از نمایندگان فعال در تلاش برای تصویب قوانین اینچنینی بودید و جدیدا نامه عجیب تان و چند تن از هم پالگی هایتان به رهبر معظم انقلاب که یاد آور نامه بیشرمانه نمایندگان مجلس ششم موسوم به جام زهر بود نیز باید پاسخگو بوده و حتی با تصمیم مراجع ذی صلاح محاکمه شوید. امیدواریم قوه محترم قضائیه این پیشنهادتان را بپذیرد و شما و دوستان تان را برای محاکمه فرا بخواند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدیار
واقعا از سر این نظام چی میخواید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا این نظام واسه هر کسی خوب نبوده برای مدیران 2 زاری که بهشت بوده. آیا استعفا و محاکمه فقط برای سرداران خوبه؟ پس بیکفایتی دولت، طرفدارانش ... استعفا و محاکمه نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روشن
ایشون رد صلاحیت شدند و این نشانه عصبانیت شاید ناشی از مهر ابطال بر شناسنامه سیاسی شان است!
در حاشیه