فرماندار آستارا :

نظارت و بازرسی های ادارات متولی باید به صورت دقیق و مستمر باشد

فرماندار آستارا گفت: ضمن نظارت دقیق وبازرسی های مستمر ادارات متولی ، خواستار برخورد با متخلفان در هر شرایطی و به هر دلیلی برای جلوگیری از تضییع حقوق سایر شهروندان شد .

نظارت و بازرسی های ادارات متولی باید به صورت دقیق و مستمر باشد

به گزارش ۸دی،حسن رستم زاد امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در فرمانداری آستارا، اظهار کرد: ضمن نظارت دقیق وبازرسی های مستمر ادارات متولی ، خواستار برخورد با متخلفان در هر شرایطی و به هر دلیلی برای جلوگیری از تضییع حقوق سایر شهروندان شد .

وی با بیان اینکه باید قدردان حضور مردم بوده و جبران آن با عملکرد و تلاش و مدیریت جهادی مدیران  باشد و مردم باید طعم خدمتگذاری را به معنای واقعی بچشند، تصریح کرد: مدیران باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کنند و عملکرد مدیران شهرستان رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

*نصب برچسب قیمت ها برای صنوف مختلف

همچنین کامبیز لقمانی مقدم گفت: باید تمام ادارات مربوطه در بحث ستاد تنظیم بازار همکاری کرده  و در  بحث نمایشگاه و توزیع سهمیه ها در لوندویل به صورت مستقل عمل کنند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا افزود: نصب برچسب قیمتها برای صنوف مختلف و برخورد قاطع با عدم درج قیمت ها در دستور کار قرار گیرد.
* پوشش دادن بخش لوندویل از نظر اجرای طرح نظارت ویژه ایام نوروز بر اصناف
همچنین توحید کرم زاده بخشدار بخش لوندویل خواستار پوشش دادن بخش لوندویل از نظر اجرای طرح نظارت ویژه ایام نوروز بر اصناف، و نیاز به توزیع کالاهای اساسی یارانه ای از جمله گوشت، مرغ، شکر، میوه شب عید در بخش و سطح شهر شد.
*اجرای طرح نظارت ویژه برای ایام عید نوروز
همچنین محسن آهنی گفت : اجرای طرح نظارت ویژه برای ایام عید نوروز با افزایش بازرسی ها و گشت های مشترک در آستارا اجرا خواهد شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از برپایی نمایشگاه بهاره با کالاهای کیفی جهت تامین نیازهای شهروندان با قیمت مناسب خبرداد و افزود: این نمایشگاه باهدف تامین نیازهای اقشار پایین جامعه برپا می شود که آنان  نیز بتوانند قدرت خرید آن را داشته باشند.
آهنی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید مثل سال های گذشته در برنامه می باشد و جزییات آن اعلام می‌شود،افزود:  توزیع میوه شب عید از طریق شعبات تعاونی روستایی در لوندویل انجام خواهد شد .
وی تصریح کرد: برای تامین سهمیه دریافتی آرد بیشتر،  برای نانوایان در ایام عید پیگیری لازم انجام می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه