همرزم سردار سلیمانی:

سپاه نمی‌تواند قطره‌ای از زحمات بی‌کران شهید سلیمانی را بیان کند

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه سپاه نمی‌تواند قطره‌ای از زحمات بی‌کران این شهید بزرگوار را بیان کند،گفت: حاج قاسم سلیمانی در ولایتمداری حرف نخست را می‌زد.

سپاه نمی‌تواند قطره‌ای از زحمات بی‌کران شهید سلیمانی را بیان کند

به گزارش ۸دی،سردار«جواد مشیدی» امروز در مراسم بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در مسجد جامع ماسال، اظهار کرد: ویژگی‌های اخلاقی و تفکر حاج قاسم سلیمانی برای ما یک سبک زندگی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه نمی‌تواند قطره‌ای از زحمات بی‌کران این شهید بزرگوار را بیان کند،تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در ولایتمداری حرف نخست را می‌زد.

همرزم شهید سلیمانی، حاج قاسم را نماد اقتدار جامعه اسلامی و جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: همه فرماندهان سپاه در مدت ۲۱ سالی که سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس بود احساس مریدی می‌کردند.

مشیدی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت زحمات فراوانی کشید و به همه مهر می‌ورزید که ناخداگاه همه عاشق او می‌شدند تصریح کرد: همه توطئه‌های خنثی شده در منطقه به یمن وجود حاج قاسم سلیمانی و اطاعت محض وی از ولایت فقیه بود.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه شهید بزرگوار برای مقابله با دشمن مستقیم با مقام معظم رهبری جلسه برگزار می‌کرد و راهکارهای لازم را از رهبر معظم انقلاب می‌گرفت خاطرنشان کرد: کار بزرگ حاج قاسم در جهان اسلام مانندی ندارد و هیچ کسی نتوانسته تاکنون آن را انجام دهد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در سالهای نخست انقلاب اظهار کرد: حاج قاسم یکی از فرماندهانی بود که در  خنثی کردن جنگ جاسوسی و امنیتی شریک بود.

مشیدی دومین اقدام حاج قاسم بعد از انقلاب اسلامی را حضور پررنگ و تاثیرگذار در جنگ هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در۲۰۰ سال قبل از انقلاب سلاطین نالایق برای اینکه پادشاهی آنها پا برجا بماند تکه‌ای از ایران را به دشمنان می‌دادند اما سردار سلیمانی برای اینکه حتی یک وجب از خاک ایران و حتی منطقه دست دشمنان نیفتد از جان خود گذشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه