فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان:

انتخابات شب قدری است که مقدرات چهارساله کشور را رقم خواهد زد/ انتقام خون سردار به چند موشک خلاصه نمی شود

سردار” نظر علی علیزاده، فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان با اشاره به اینکه اقدام جنایتکارانه آمریکا اعلام جنگ علیه ایران بود که با درایت رهبری و تشکیل مجلس و دولت انقلابی آن را مدیریت خواهیم کرد، گفت: انتخابات شب قدری است که در آن مقدرات چهارساله کشور برنامه ریزی می شود.

انتخابات شب قدری است که مقدرات چهارساله کشور را رقم خواهد زد/ انتقام خون سردار به چند موشک خلاصه نمی شود

به گزارش ۸دی، سردار” نظر علی علیزاده ” فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت “سردار قاسم سلیمانی” و تبریک برای اقدام شب گذشته سپاه به ملت ایران اظهار کرد: این اقدام در جواب اقدام خصمانه آمریکا بود.

علیزاده اتحاد در داخل و کشور های منطقه را اولین برکت این اقدام خواند و افزود: تمام سرمدارن آمریکا با هم ارزش یک تار موی سردار سلیمانی ندارند.

فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان با بیان اینکه قبل از شهادت سردار سلیمانی، مردم منقطه خیلی با ابعاد کار ارزشمند او آشنا نبودند گفت: شهادت سردار این مهم را آشکارتر کرد که کمترین آن تشکیل ارتش مردمی در کشورهای منطقه است.

وی بیان اینکه انتقام خون سردار به چند موشک خلاصه نمی شود و انتقام سخت ادامه دارد افزود: شهادت سردار برای مردم ما و ملت منطقه سخت بود و به طور قطع و یقین این خون های ریخته در آینده ثمرات بیشتری خواهد داشت.

علیزاده با اشاره به اینکه در چله دوم انقلاب تشکیل دولت اسلامی در تراز انقلابی است افزود: امیدواریم پایان این حرکت که با شهادت سردار سلیمانی آغاز شد به مجلس اسلامی ختم شود.

فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر نگاه گذشته، به حال و آینده هم نگاه دارد افزود: ما در موقعیتی قرار داریم که باید دولت اسلامی تشکیل بدهیم.

وی با اشاره به اینکه این حرکت آمریکا اعلام جنگ به ما بود که با درایت رهبری و تشکیل مجلس و دولت انقلابی آن را مدیریت خواهیم کرد اذعان کرد: انتخابات شب قدر کشور است که در آن مقدرات چهارساله کشور برنامه ریزی می شود.

علیزاده با اشاره به مشکلات گوناگون حل نشده در کشور گفت: امیدواریم که با حضور حداکثری مردم و انتخاب نمایندگان صالح و کاربلد با کمک مجلس این مشکل برطرف شود.

فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان با تاکید بر ایجاد مقدمات لازم برای مجلس انقلابی تصریح کرد: تحقق این مهم نیاز به عزم همگانی و حضور پرشور مردم دارد.

وی با بیان اینکه انقلابی کسی است که با آرمان‌ها پیوند داشته باشد خاطر نشان کرد: در یک نیروی انقلابی سستی و دستبرد به بیت المال جایی ندارد و به طور کل به جریانی گفته میشود که جانش را هم برای مردم و انقلاب فدا می کند.

علیزاده افزود: نمی گوییم مجلس فعلی انقلابی نیست ولی آیا این مجلس در تراز انقلاب اسلامی است؟ مجلس با وجود قانون عالی در حوزه نظارت و پیگیری و اجرا موفق عمل نکرده است.

فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان با اشاره به اینکه امروز به مدیری که روحیه جهادی داشته باشد و خودش دنبال مشکلات برود نیاز داریم افزود: مجلس انقلابی مجلسی است که درد های مردم را بشناسد و در رفع آن تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه خبر نداشتن نمایندگان در قضیه بنزین از هیچ نماینده‌ای پذیرفته نیست و باید مجلس مسئولیت پذیر باشد گفت: دولت و مجلس باید با تمام قدرت پشت جوانان قرار بگیرد که هنوز محقق نشده است.

علیزاده با بیان اینکه یکی از معضلات مردم به ویژه در شرق گیلان مرکبات است گفت: امکان صنعتی کردن این محصول فراهم نشده، خریدار نیست و کشاورزان هم در شهرهای دیگر به کارهای دیگری مشغول هستند.

فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶۰ کارخانه در گیلان تعطیل است گفت: اگر این کارخانه‌ها راه اندازی شوند افراد جویای کار بسیاری مشغول میشوند.

وی ادامه داد: در گیلان همه چیز برای رفاه به اندازه کافی وجود دارد، هم اکنون در گیلان از زباله مصالح ساختمانی تولید می کنند ولی آیا مدیری از آنان حمایت کرده است؟

علیزاده با اشاره به اینکه مردم نقش خود را در چهل ساله انقلاب انجام دادند گفت: اگر ضعفی وجود دارد از مدیران و مسئولین بوده که باید برطرف شده است.

فعال سیاسی و چهره اصولگرای گیلان با بیان اینکه باید آفات های انتخابات را برای مردم تشریح کنیم افزود: نباید اجازه داد برخی از باندهای زر و زور تزویر برای رای سالم و پاک مردم نقشه بکشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه