۳۰ طرح گازرسانی گیلان در هفته دولت افتتاح ‌شد

۳۰ طرح گازرسانی گیلان به مناسبت هفته دولت توسط استاندار این استان به صورت متمرکز در تالش افتتاح ‌شد.

۳۰ طرح گازرسانی گیلان در هفته دولت افتتاح ‌شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، صبح امروز با حضور محمد علی نجفی استاندار گیلان در تالش همزمان به صورت متمرکز ۳۰ طرح گازرسانی گیلان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم از طرح گازرسانی به ۲۶ روستا، دو شهر، جایگاه سی‌ان‌جی و صنایع به صورت همزمان در روستای «ویشخصه‌محله» اسالم افتتاح شده است و با این بهره‌برداری امکان استفاده از گاز طبیعی برای ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی و ۲ هزار خانوار شهری ایجاد شده است.

جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز گیلان در این مراسم، اظهار کرد: این پروژه ها که با هزینه ای بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح میشود، گاز رسانی به شهرهای گیلان را در سال جاری پایان بخشید.

وی در خصوص گازدار کردن مناطق روستایی، گفت: تا کنون توانستیم ۶۷ درصد روستاییان گیلانی را گازدار کنیم که در سال جاری هم یک هزار و ۲۷۱ روستا در گیلان از این نعمت بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه گیلان از نظر بهره مندی گاز در رده پنجم کشوری قرار دارد، خاطر نشان کرد: افتتاح این پروژه ها نشان از تلاش دولت برای بهبود سطح زندگی مردم می باشد و ارائه امکانات به مردم نشانگر خدمت صادقه دولت مردان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه