نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

اضطراب امریکا ازکمیت و کیفیت انتقام ایران/شهادت حاج قاسم باعث بیداری ملت ایران شد

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: اضطراب امریکا از اینکه ایران در کجا، چگونه، چه زمانی و با جه کمیت و کیفیت دست به انتقام خواهد زد نشان دهنده قدرت بینظیر و ترس امریکا از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اضطراب امریکا ازکمیت و کیفیت انتقام ایران/شهادت حاج قاسم باعث بیداری ملت ایران شد

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به آیات ۴۵ و ۴۶ کلام‌الله مجید در سوره ص اظهار کرد: خداوند در این آیات میفرماید این افراد تنها به ماورای این عالم می اندیشد و تمام اعمال خود را منطبق بر خواسته های خداوند میدانند.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه سپهبد شهید قاسم سلیمانی علاقه و اصرار بر بی نامی و پنهان بودن داشت ولی خداوند متعال نامدار و آشکارش کرد افزود: این وعده خداوند متعال است که برای چنین افرادی تا دنیا پا برجاست نام خوش و زیبا در میان مردم به یادگار میگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: شهید سردار سلیمانی قهرمان تاریخ ایران و اسلام در جهان است و همه مردم میتوانند از چگونه زیستن، اندیشیدن، چگونه مردن و چگونه پیام دادن درس بگیرند.

حجت السلام فلاحتی با اشاره به تاریخ چندهزار ساله ایران بیان کرد: در طول تاریخ چند هزار ساله، ایران تمام تهدیدها را تبدیل به فرصت های گوناگون اجتماعی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: بنا به فرموده شهید مطهری، ایرانیان امال و افق اندیشه های خود را در مکتب تشیع و اسلام یافتند بگونه ای که ایران در جهان بعنوان نماد مذهب جعفری است.

●حرکت ایران به سمت امپراطوری قدرت و تمدن سازی الهی در جهان

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران در دوره سوم تاریخی خود توانست معادله گردان تمام معادلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی تمام ملت ها شود افزود: به تعبیر بسیاری از تحلیل گران شرق و غرب امروز ایران در دنیا حرف اول را میزند وبه سمت امپراطوری قدرت و بشری حرکت میکند.

وی با تاکید بر اینکخ ایران در تمام طول چهل سال انقلاب در مسیر تمدن سازی الهی در حرکت و امروز به این هدف خود نزدیکتر شدیم گفت: از زمان پس پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با تهدیدات مختلفی مواجه شد که با مدیریت امام راحل و آیت الله العظمی خامنه ای این تهدید ها را تبدیل به فرصت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان درباره تهدیدات دوران اول انقلاب اسلامی و در زمان امام راحل گفت: تجزیه طلبی خوزستان، گنبد و سایر نقاط، وجود لیبرالها، تسخیر لانه جاسوسی امریکا، حمله صدام به ایران به رهبری امریکا و صدها کشور، فتنه سیاه مهدی هاشمی در جهت ویرانگری ساختار نظام اسلامی و پذیرش قطعنامه ۵۸۹ از جمله این تهدیدات بود.

حجت اسلام فلاحتی با اشاره به تهدیدات نظام جمهوری اسلامی در زمان رهبری آیت العظمی خامنه ای بیان کرد: طرح سازش و حمایت از صدام در سال ۶۹، فتنه ۷۸کوی دانشگاه تهران و نامه ۱۲۶نفر از نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب در سال ۸۲ بر این مبنا که رهبر معظم‌انقلاب جام زهر را بنوشید و با امریکا سازش کنید.

●توافق برجام و مذاکره ۵+۱ بعنوان یک تهدید نرم علیه نظام

وی از توافق برجام و مذاکره ۵+۱ بعنوان یک تهدید نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد ادامه داد: فتنه ۸۸ نیز با حمایت خواص جامعه‌ رخ داد، فتنه دی ماه ۹۶، مسئله برجام و مذاکره یک حرکت راهبردی بود که باعث شد مردم بین سالهای۹۲تا ۹۷ با تحریم و فشارهای اقتصادی چهره شوم امریکا را شناختند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به جریان های ۹۸ و جریان گرانی بنزین که بدلیل سوء‌مدیریت رخ داد افزود: این تهدیدات نیز با هوشمندی و مدیربت رهبر معظم انقلاب تبدیل به فرصت شد و ختم قائله داعش به فرمان و مدیریت رهبرمعظم‌انقلاب و توسط سردار سلیمانی از جمله افتخارات نظام‌جمهوری اسلامی ایران است.

●کریدور مقاومت کشورهای منطقه علیه استکبار

حجت اسلام فلاحتی با بیان اینکه ایران صدها سردار سلیمانی در بین نظامیان و جوانان و نوجوانان دارد افزود: کردیدور مقاومت بین ایران، لبنان، یمن، سوریه و عراق در ۱۰۰سال اخیر بی نظیر است که باعث شده است دنیای سلطه و قدرت های پوشالی به ازلت روند.

وی ادامه داد: اضطراب امریکا از اینکه ایران در کجا، چگونه، چه زمانی و با جه کمیت و کیفیت دست به انتقام خواهد زد نشان دهنده قدرت بینظیر و ترس امریکا از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه دیگر نظامیان و سربازان امریکا در هیچ جای دنیا امنیت ندارند:
امروز قدرت های دنیا دریافتند که ایران در تمام ساهات جهانی نقش افرین است و کشورهای مسلمان به این‌ باور رسیدند که اعتماد به امریکا یعنی خودفروشی و ذلت و ایستادگی درمقابل استکبار عظمت و hقتدار است.

●از بین رفتن نقشه دشمنان در فضای مجازی

حجت اسلام فلاحتی تاکید کرد: سردار سلیمانی علاوه بر اینکه به مطلوب و هدف نهایی خود رسید باعث شد ایران نقشه های بیست و چند ساله دشمن در فضای مجازی را نقشه بر آب کند.

وی با بیان اینکه آمریکای خبیث ابوالفضل رهبر انقلاب ما را شهید کرد، گفت: پیکر سردار شهید ما با آن عظمت به‌اندازه یک کودک شده بود و از هر شهید کربلا یک اثر داشت، این شهادت عظیم موجب شد ملت ما بیدارتر شود و راه شهدا ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه