معاون سیدحسن نصرالله در منزل شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان و هیئت همراه با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت، با خانواده این سردار رشید امت اسلام دیدار کرد.

معاون سیدحسن نصرالله در منزل شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت

به گزارش ۸دی؛ شیخ نعیم قاسم، معاون سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و هیئت همراه با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت، با خانواده این سردار رشید امت اسلام دیدار کرد.

پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار رشید امت اسلام و همرزمان شهیدش که دیروز با حضور گسترده مردم عراق در شهرهای کاظمین، بغداد، کربلا و نجف تشییع شده بود، صبح امروز با حضور گسترده مردم مقاوم خوزستان در اهواز تشییع شد.

پیکر پاک حاج قاسم ظهر امروز به مشهد مقدس منتقل می‌شود و با پایان یافتن مراسم تشییع در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مشهد مقدس، پیکر این سردار سربلند عصر امروز به تهران منتقل و مراسم وداع با پیکر ایشان از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مصلی تهران برگزار می‌شود.

همچنین خواندن نماز بر پیکر سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران آغاز می‌شود و پس از آن پیکر ایشان از مقابل مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

پس از تشییع پیکر‌ها در تهران مراسمی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در حرم حضرت معصومه برگزار خواهد شد و سپس پیکر حاج قاسم به زادگاهش در کرمان منتقل می‌شود.
سحرگاه روز جمعه ۱۳ دی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس یکی از معاونان حشدالشعبی به همراه ۸ نفر دیگر از همرزمان‌شان در فرودگاه بغداد توسط نیرو‌های ارتش تروریست رژیم آمریکا ترور و به شهادت رسیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه