مدیر کل میراث فرهنگی گیلان:

برگزاری جشن ثبت جهانی در گیلان به بعد از ایام فاطمیه موکول شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اعلام کرد: برگزاری جشن های ثبت جهانی جنگل های هیرکانی ، آبشار بارزاو و لاتون به بعد از ایام فاطمیه موکول شد.

برگزاری جشن ثبت جهانی در گیلان به بعد از ایام فاطمیه موکول شد

به گزارش هشت دی شهرود امیر انتخابی، مدیرکل میراث فرهنگیگردشگری و صنایع دستی گیلان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزاری هر گونه موسیقی زنده، جشن و جشنواره در تاسیسات گردشگری لغو شد و برگزاری جشن های یاد شده نیز به پس از ایام فاطمیه در بهمن ماه موکول شده است.

وی اظهار داشت : شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و اندوهی عمیق شد؛ حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس، انسانی با اخلاص بی نظیر و مجاهدت دلیرانه بود که در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوست.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ابو مهدی مهندس جانشین فرمانده حشد شعبی در پیامی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

دهه فاطمیه از ۱۹ دیماه آغاز و تا ۹ بهمن ماه ادامه دارد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه