فرماندار آستارا :

تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا تامین می شود

فرماندار آستارا با بیان اینکه تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی این شهرستان در وزارت بهداشت مطرح شد، گفت: بزودی با همکاری آن وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تامین و راه‌اندازی خواهد شد.

تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا تامین می شود

به گزارش ۸دی،حسن رستم زاد دوشنبه در نشست با قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه تجهیزات و امکانات مورد نیاز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی این شهرستان در وزارت بهداشت مطرح شد، اظهارکرد: بزودی با همکاری آن وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تامین و راه‌اندازی خواهد شد.

وی خواستار تکنسین رادیولوژی، آمبولانس، دستگاه دیالیز سیار بخش آی سی یو، دستگاه سونوگرافی فوریت های پزشکی و دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان آستارا شد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه بخش فوریت های پزشکی بیمارستان به ۶ پزشک عمومی نیاز دارد، گفت: تسریع ساخت بیمارستان ۲۰ تختخوابی بخش لوندویل نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تجهیز و راه اندازی بیمارستان به تنهایی کیفیت حوزه سلامت را ارتقاء نخواهد داد، ادامه داد: باید زمینه ماندگاری متخصصان بهداشت و درمان در آستارا فراهم شود.

رستم زاد افزود: وزارت بهداشت از بخش خصوصی برای تقویت حوزه بهداشت و درمان استقبال می کند و فعالان بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های مرزی و اقتصادی آستارا، از این فرصت برای سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه