استاندار گیلان:

رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی در اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت، همکاری خوبی کردند

استاندار گیلان گفت: تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در جریان اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت، با دولت همکاری خوبی کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی در اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت، همکاری خوبی کردند

به گزارش ۸دی،ارسلان زارع عصر یکشنبه در نشست با اعضای اتحادیه شرکت های تعاونی تاکسیرانی استان با بیان اینکه رانندگان تاکسی از جمله اقشار زحمتکش و شریف جامعه و جزء سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این قشر زحمتکش در طول شبانه روز با تحمل سختی‌های این شغل، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در جریان اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت، با دولت همکاری خوبی کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار گیلان به اشاره به برخی از مشکلات مطرح شده از جمله مسافربرهای شخصی افزود: باید فرهنگ استفاده از تاکسی بعنوان وسیله مورد تایید حمل و نقل عمومی، در کشور و استان نهادینه شود.

وی به مشکلات فرسوده شدن ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: بایستی در جهت نوسازی و ارتقاء ناوگان، تلاش‌ بیشتری کنیم تا سطح رضایت‌مندی مردم نیز افزایش یابد.

 زارع به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال نیز اشاره کرد و گفت: در روزهای پایانی سال تردد شهروندان و ترافیک‌های شهری افزایش می‌یابد و باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات ناوگان  حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی استفاده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه