پیگیری مسابقات فوتبال لیگ برتر گیلان با توقف صدرنشین

رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل با انجام هفته هفدهم و توقف سردار جنگل گوراب زرمیخ پیگیری شد.

پیگیری مسابقات فوتبال لیگ برتر گیلان با توقف صدرنشین

به گزارش ۸دی؛  در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده تیم های فوتبال سردار جنگل گوراب زرمیخ و شهرداری ماسال رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ که در صدر جدول این مسابقات قرار داشت، در این دیدار به نتیجه مساوی دست یافت تا با کسب این تساوی و همچنین پیروزی تیمهای رقیبش؛ جایگاه صدر جدول را از دست بدهد و در رتبه دوم قرار گیرد.

اما در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هفدهم این رقابت ها ، بازی تیم های فوتبال شهید املاکی لنگرود و ملوان بندرانزلی با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت و دیدار تیم های فوتبال شهرداری رضوانشهر با معلم شفت نیز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

همچنین در دیگر بازی های برگزارشده این هفته، تیم فوتبال شاهد اسالم تالش با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری کلاچای به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال معلم شاندرمن با میرزاکوچک صومعه سرا نیز با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه یافت.

اما در پرگل ترین بازی هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های شهرداری بندرانزلی و شهرداری کوچصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی در یک بازی برتر با نتیجه شش بر صفر حریف خود را شکست داد.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با این پیروزی پرگل و کسب سه امتیاز این دیدار به صدر جدول صعود کرد، تیم های فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ و شهرداری رضوانشهر نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ۱۳ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه