بزرگداشت یوم الله ۹ دی در ۲ شهر گیلان+ فیلم

مردم ولایتمدار تالش و آستارا امروز با تجمع و دادن شعارهای انقلابی حماسه ۹ دی را گرامی داشتند.

بزرگداشت یوم الله ۹ دی در ۲ شهر گیلان+ فیلم

به گزارش ۸دی؛مردم همیشه در صحنه اهل تشیع و تسنن تالش با تجمع در مسجد جامع  این شهر و دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم ، ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی  با آرمان های انقلاب و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.
تجمع امروز اهل تشیع و تسنن تالش جلوه ای زیبا از وحدت و انسجام اسلامی بود.
امام جمعه تالش در این تجمع ، حماسه هشت دی مردم گیلان و ۹ دی مردم سراسر کشور را نماد پایبندی ملت به ولایت فقیه دانست و گفت : در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ، هرگاه مردم احساس کردند به غرور ،  باورهای دینی و ارزش های انقلابی شان توهین شده  است ، به صحنه آمدند و به دشمنان یاوه گو پاسخ دندان شکن دادند.
حجت الاسلام امین نقدی پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب را تنها راه  تدوام عزت و سربلندی کشور دانست و افزود : حضور میلیونی مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ ، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود که دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را ناامید کرد.
از آستارا هم خبر رسید ، مردم انقلابی این شهرستان امروز برای گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد محمد رسول ا… این شهر تجمع کردند و با دادن شعارهای مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر منافق ، مرگ بر فتنه گر، ما با ولایت زنده ایم  تا زنده ایم رزمنده ایم ، با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
سرهنگ مجید دوهندو فرمانده قرارگاه امنیتی سپاه قدس گیلان در این تجمع با بیان اینکه آمریکا می خواهد ایران را انزوا ببرد افزود : اتحاد و همبستگی ملت و مسئولان دشمن را مایوس می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه