مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

ما مجلسی زنده، انقلابی و مدیری که لباس کار بر تن کند می‌خواهیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا، گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرتی است که هواپیمای جاسوسی ابرقدرت دنیا را منهدم کرده و به اعتراف مقامات آمریکایی، آمریکا اگر پاسخ ایران را ندهد قدرتش زیر سؤال می‌رود.

ما مجلسی زنده، انقلابی و مدیری که لباس کار بر تن کند می‌خواهیم

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ غلامحسین تسخیری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به حماسه حضور مردم بصیر و ولایتمدار رشت در روز ۸ دی سال ۸۸ اظهار کرد: مردم گیلان با حضور در حماسه ۸ دی سال ۸۸ یک روز زودتر بصیرت، معرفت، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

وی با بیان اینکه انسانی که تکلیف شناس نباشد نمی‌تواند راه را درست طی کند، افزود: جامعه باید امام زمان خود را خوب بشناسد زیرا جامعه‌ای که امام شناس نباشد از بین خواهد رفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جامعه باید تسلیم محض حکم امام باشد، گفت: جامعه نباید خوداجتهادی و خودرأیی داشته باشد و باید گوش‌به‌فرمان امام باشد.

تسخیری با اشاره به اینکه باید امام جامعه فصل الخطاب باشد، تصریح کرد: در انتخابات سال ۸۸ عده‌ای ادعای تخلف و تقلب داشتند اما به‌جای پیگیری از مجاری قانونی لشکرکشی خیابانی کردند و دست به اغتشاش زدند.

وی با اشاره به خط‌ مشی و نقش انگلیس خبیث، آمریکای جنایتکار و منافقین کوردل، گفت: سؤال اینجاست که وقتی رهبری تأکید بر عبور نکردن از قانون داشتند، چرا فتنه گران مسیر قانون را به غیرقانونی تغییر داده و در مسیر فروپاشی جمهوری اسلامی قرار گرفتند؟!

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر حل مشکلات داخلی در درون کشور ،گفت: به ادعای برخی از مقامات آمریکایی برخی‌ها از درون جمهوری اسلامی به آن‌ها گفته بودند که سیاست‌های آمریکایی‌ها را در خیابان‌های ایران به اجرا درمی‌آورند.

وی با انتقاد از انحراف مسیر و به چالش کشاندن نظام و قدرت منطقه‌ای ایران گفت: فتنه گران با متحد کردن دشمنان کار را به‌جایی رساندند که رهبری در پشت تریبون نظام قرار گرفتند و گفتند که آبرو و جان خود را به محضر امام زمان (عج) تقدیم خواهند کرد.

تسخیری با بیان اینکه فتنه گران‌ دست خود را در دست دشمنان قرار داده و طمع قدرت موجب دست آنان در دست رژیم صهیونیستی، عربستان و سیاست‌های پلید آنان قرار گیرد، گفت: امروز نیز این افراد بر همان تفکر فتنه‌انگیزی خود پایدار ماندند و در زمان اغتشاشات بیانیه صادر کرده و پشت جبهه دفاع از سلطنت‌طلب‌ها قرار گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی زنده بوده و تا مادامی که این انقلاب زنده است دشمنان نیز فتنه‌انگیزی خواهند کرد، افزود: دشمن ما را در سه جبهه نظامی، سیاسی و اقتصادی آزموده است.

تسخیری با تأکید بر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در دنیا، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران قدرتی است که هواپیمای جاسوسی ابرقدرت دنیا را منهدم کرده و به اعتراف مقامات آمریکایی، آمریکا اگر پاسخ ایران را ندهد قدرتش زیر سؤال می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه ترامپ در پاسخ به لزوم پاسخگویی به ایران توسط مقامات آمریکایی، ترس خود از پاسخ‌دهی آیت‌الله خامنه‌ای مطرح کرده بود، تصریح کرد: آمریکا و یاران او در منطقه امنیت نداشته و خوب می‌دانند که دوران بزن‌دررو تمام‌شده و هرگاه آمریکا جنایتی نسبت به جمهوری اسلامی داشته باشد پاسخی کوبنده و قاطعی خواهد دید.

تسخیری با اشاره به اینکه دومین آزمون ملت ایران آزمون سیاسی بوده است، افزود: دو توطئه سال ۷۸ و ۸۸ بزرگ‌ترین توطئه سیاسی بود که ملت آگاه، فتنه گران و سران آنان را از صحنه انقلاب بیرون کردند.

وی با تأکید بر اینکه مردم پای انقلاب ایستاده و لحظه‌ای نیز عقب‌نشینی نخواهند کرد، تصریح کرد: آزمون سوم ملت ایران آزمون اقتصادی است چراکه دشمن امروز تمام توان خود را بر این گذاشت که ملت؛ انتخاب و اقتصاد ما را شرطی کرده و با تحریم‌های اقتصادی و پیشنهادات عجیب‌و غریب به نظام جمهوری اسلامی، درصدد شرطی کردن ملت ایران هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی‌ها نیز در داخل با تفکری غربی فکر می‌کنند با اعتماد به غرب می‌توانند گره مردم را باز کنند، گفت: باز شدن گره اقتصادی مردم در داخل بوده و با اقتصاد مقاومتی و اعتماد به جوانان حل خواهد شد.

وی مشکل مهم نظام را نداشتن مدیر جوان انقلابی دانست و افزود: باید تلاش کرد تا مجلس را مجلسی جوان و مطیع ولایت انتخاب کرد مجلسی که وکیل ملت باشد و با بیست دقیقه مهم‌ترین مسئله ملت را تصویب نکند.

تسخیری با بیان اینکه ما مجلس قوی می‌خواهیم تا با تفکری انقلابی دولت را به چالش بکشد، گفت: مردم دقت کرده و نمایندگان خود را درست انتخاب کنند تا مجلس شرطی نشده و مجلسی لیبرالی و وابسته نباشد.

تسخیری با بیان اینکه ما مجلسی زنده، انقلابی و مدیری که لباس کار بر تن کند می‌خواهیم، افزود: ما مدیر انقلابی می‌خواهیم تا شبانه‌روز کارکرده تا با بی‌تدبیری مسئولان نظام، مردم به کف خیابان کشانده نشده و سلاح به روی مردم نکشند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه من مطمئنم به فضل خدا ملت ایران از این فکر نیز عبور خواهند کرد تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند که جمهوری اسلامی دیگر قدرتی ندارد اما آمریکا و اروپا بدانند که ما امروز همان ملت ۵۷ یعنی ملتی بیدار و حاضر درصحنه هستیم همان ملتی که حماسه ۹ دی را آفرید و با حضور دوباره خود درصحنه بار دیگر این قدرت و بصیرت را اثبات می‌کنیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه