فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم توجه به انتظارات و نیازمندی های مردم در طراحی و اجرای پروژه های رشت

با تاکید بر لزوم توجه به انتظارات و نیازمندی های مردم در طراحی و اجرای پروژه ها، گفت: این مردم همان خانواده ها و همشهریان خودمان هستند و در صورتی که حرف مردم را بشنویم و با احترام و زبان صمیمی با آنان سخن بگوییم، مطمئناً بسیاری از مشکلات اجرایی شهرستان رفع خواهد شد.

لزوم توجه به انتظارات و نیازمندی های مردم در طراحی و اجرای پروژه های رشت

به گزارش ۸دی،میرشمس مومنی زاده،امروز در نشستی که به منظور مشکلات پیش روی پروژه آبهای سطحی شهرستان رشت با بیان اینکه پروژه هدایت آبهای سطحی در منطقه گلزاران، کوی حسینی و فخب شهر رشت، از حیث جمع آوری آبهای سطحی و پیشگیری از بروز بحران برای این مناطق بسیار حیاتی است، تاکید کرد: با توجه به مشکلات اجتماعی که موجب مسکوت ماندن این پروژه شده است، شهرداری رشت بعنوان پیمانکار و مسئول این پروژه باید با قوت نسبت به پیگیری و رفع مشکلات اجتماعی و حقوقی این پروژه اقدام نماید.

وی ادامه داد: البته فرمانداری وظیفه خود می داند در همه ماموریت ها، همراهی و حمایت لازم را از شهرداری بعنوان کارفرما داشته باشد و از هیچ حمایتی در این زمینه مضایقه نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره برخی مشکلات اجتماعی و اعتراضات مردمی در خصوص روند اجرای این پروژه، گفت: مجری پروژه باید از روش های مختلف به ویژه تعامل بیشتر با جوامع محلی و استفاده از ظرفیت افراد ذی نفوذ نسبت به رفع موانع پیش روی اجرای این پروژه اقدام کند.

مومنی زاده با تاکید بر لزوم توجه به انتظارات و نیازمندی های مردم در طراحی و اجرای پروژه ها، افزود: این مردم همان خانواده ها و همشهریان خودمان هستند و در صورتی که حرف مردم را بشنویم و با احترام و زبان صمیمی با آنان سخن بگوییم، مطمئناً بسیاری از مشکلات اجرایی شهرستان رفع خواهد شد.

*پیگیری وزارت نیرو در خصوص پروژه آبهای سطحی رشت

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص پروژه آب های سطحی منطقه گلزاران، کوی حسینی فخب شهر رشت، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان واحتمال فراوانی بارشها، در جهت پیشگیری از بروز بحران و آب گرفتگی معابر نیازمندیم هر چه زودتر مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه رفع شود.

محمدعلی ویشکایی با بیان اینکه علاوه بر پروژه جمع آوری آبهای سطحی، آب و فاضلاب شهری نیز برای اجرای پروژه فاضلاب منطقه برنامه دارد، افزود: با توجه به اهمیت بالای این پروژه برای شهر رشت، وزارت نیرو نیز به صورت ویژه پیگیر این پروژه هستند که امیدواریم هر چه سریعتر این پروژه اجرایی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه