فرماندار فومن در جلسه شورای اداری فومن:

قضاوت اصلی کارهای مسئولان با مردم است/ وضعیت نانوایی های فومن رضایت بخش نیست

فرماندار فومن در جلسه شورای اداری فومن با یادآوری اینکه بازاریان فومن مومن و انقلابی هستند گفت: وضعیت نانوایی های فومن رضایت بخش نیست.

قضاوت اصلی کارهای مسئولان با مردم است/ وضعیت نانوایی های فومن رضایت بخش نیست

به گزارش خبرنگار ۸دی، جلسه شورای اداری شهرستان فومن ساعاتی قبل در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محم محمد رضا محسنی د رضا محسنی دقایقی پیش در جلسه شورای اداری شهرستان فومن در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه هشت دی نشان بصیرت مردم گیلان است افزود: این روز باید همیشه گرامی داشته شود‌.

فرماندار شهرستان فومن با تاکید براینکه با هدف ایجاد تقابل و اختلاف بین ملت ایران با حاکمیت، استکبار جهانی در حال فعالیت های خصمانه بود و هست افزود: بصیرت بالای ملت و رهبری داعاینه مقام‌ معظم رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال به صفر رساندن فروش نفت ایران بود، خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ و با برنامه های تثبیتی دولت فشار های اقتصادی کشور کنترل شد.

این مسئول با تاکید براینکه قضاوت اصلی کارهای مسئولان را مردم می کنند، خاطرنشان کرد: حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع مبنای ارزیابی مدیران شهرستان خواهد بود.

محسنی با تاکید براینکه اگر مدیران مشکل گشایی نمی کنند، ابرو گشاده باشند، افزود: برخی مدیران شهرستان وظایف سازمانی خود را به فرمانداری و ادارات دیگر محول می کنند.

محسنی با اشاره به اینکه میز خدمت در ادارات باید تشکیل شود، خاطرنشان کرد: روزهای سه شنبه ماموریت ها و تشکیل جلسات ملغی است و مدیران باید در این روز پاسخگوی مردم باشند.

فرماندار فومن با یادآوری اینکه مدیران نباید مردم را بخاطر گرفتن حقوقشان سرگردان کنند، اظهار داشت: مدیران شهرستان از نظر کارایی رصد خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد نارضایتی مردمی از سوی ادارات پذیرفتنی نیست، ادامه داد: رضایت ارباب رجوع در چارچوب قوانین و اقدامات جهادی باید جلب شود.

محسنی با تاکید براینکه پاسخ های مسئولان باید برای مردم اقناع کننده باشد، متذکرشد: دولت الکترونیک که در راستای مقابله با فساد اداری ایجاد شده است باید در شهرستان به طور کامل اجرا شود.

محمدرضا محسنی با یادآوری اینکه ادارات خدماتی و امدادی باید حضور میدانی در سطح شهرستان داشته باشند، اضافه کرد: مدیران به همراه بخشداران در بین مردم و روستاها حضور داشته باشند.

فرماندار فومن با تاکید براینکه ادارات حق شکایت و طرح دعوا ندارند و موضوعات باید از طریق فرمانداری پیگیری شوند، افزود: پروژه های دهه مبارک فجر از سوی مسئولان شهرستان پیگیری شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با تصریح براینکه کمبود جذب بودجه ها برای مدیران ادارات یک ضعف محسوب می‌ شود، گفت: همه ادارات باید در بحث مدیریت بحران همپوشانی داشته باشند.

فرماندار فومن با بیان اینکه تا سطح دهیار برای بحران های شهرستان در حال برنامه ریزی هستیم، گفت: مسئول پایگاه های بسیج، امنای مساجد، دهیار و مراکز کشاورزی عضو تیم مدیریت بحران روستا هستند.

وی با اشاره به اینکه بخشداران باید جلسات مدیریت بحران را به طور منظم برگزار کنند، اضافه کرد: در حوادث، پیمانکاران عمرانی شهرستان باید در خدمت مجموعه مدیریت بحران شهرستان باشند.

وی با تاکید براینکه مدیران باید خسارت های اتفاق افتاده در بحران ها را به فرمانداری اعلام کنند ، اضافه کرد: اداره صمت مدیریت بازار را به بازاریان واگذار کند.

محسنی با یادآوری اینکه بازاریان فومن مومن و انقلابی هستند ، گفت: وضعیت نانوایی های فومن رضایت بخش نیست.

وی با یادآوری اینکه تا سطح لغو امتیاز نانوایی های متخلف و بی کیفیت میش خواهیم رفت، اظهار داشت: بازاریان خودشان روی خودشان نظارت داشته باشند.

فرماندار فومن با بیان اینکه چهار رکن در انتخابات وجود دارد که مجریان آن باید سلامت و امنیت را حفظ و رعایت کنند، افزود: رفتار رسانه ها، تریبون ها و… می تواند مشارکت بالای مردم را به همراه داشته باشد.

محسنی با تاکید براینکه در انتخابات رقابت و امنیت باید وجود داشته باشد، افزود: اصل بی طرفی باید مورد توجه قرار بگیرد.

محسنی با بیان اینکه امکانات شهرستان نباید در اختیار کاندیدا قرار بگیرند، تصریح کرد: مدیران ، مردم را دلسرد نکنند.

این مسئول با بیان اینکه مدیران رفتار خود در فضای مجازی را کنترل کنند، اضافه کرد: مسئولان نباید برای کاندیدا ها در فضای مجازی تولید محتوا و فعالیت کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه