استاندار گیلان تاکید کرد:

لزوم توجه به صادرات تولیدات داخلی

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به صادرات تولیدات داخلی، گفت: با هدف‌گذاری دولت و با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری و همچنین صادرات به کشورهای منطقه با استفاده از ظرفیت کشورهای حوزه دریای خزر و اوراسیا انتظار می رود شرکت های تولیدی استان گیلان هم گام مهمی در این عرصه بردارند.

لزوم توجه به صادرات تولیدات داخلی

به گزارش ۸دی،ارسلان زارع شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه تولید داخل در رشت با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های دورن استانی سبب رونق تولید، بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغالزایی می شود، اظهارکرد: حمایت های دولت سبب ایجاد اشتغال فعال و ماهر در سطح استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه صنایع امروز فعال هستند،تصریح کرد: معتقدیم که جوانان ما با استفاده از دانش فنی، پشتکار و انگیزه زمینه خود کفایی در زمینه تولیدات داخلی متناسب با نیازمندی ها در بخش ها را فراهم کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به صادرات تولیدات داخلی، گفت: با هدف‌گذاری دولت و با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری و همچنین صادرات به کشورهای منطقه با استفاده از ظرفیت کشورهای حوزه دریای خزر و اوراسیا انتظار می رود شرکت های تولیدی استان گیلان هم گام مهمی در این عرصه بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه