در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛

جدال خارج از خانه ملوانی‌ها در البرز

هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان با دیدار مهم تیم‌های ملوان و هیئت فوتبال البرز روز جمعه آغاز می‌شود.

جدال خارج از خانه ملوانی‌ها در البرز

به گزارش ۸دی؛ هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

در اصفهان تیم رده هفتمی ذوب‌آهن که هفته گذشته با ۳ گل تیم پارس جنوبی بوشهر را در خانه خود شکست داد، میزبان آویسا خوزستان است، آویسا هفته گذشته از شهرداری سیرجان هفت گل دریافته کرده و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

اما سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته دهم در بم میهمان شهرداری بم صدرنشین رقابت‌ها است، شاگردان بیان محمودی که در رده سوم جدول ایستادند جدال سختی در بم در خانه و در مقابل هواداران این تیم دارند هر چند در آمار و ارقام لیگ وضعیت سپاهانی‌ها نشان از برتری طلایی پوشان دارد.

مریم رهیده با ۱۲ پاس گل و یک گل زده در صدر پاسورهای لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد. در این بخش شقایق روزبهان و هاجر دباغی نیز حضور دارند، در جدول گلزنان نیز هاجر دباغی با ۱۶ گل زده خانم گل مسابقات تا این هفته بوده که وضعیت بمی‌ها کمی پایین‌تر از سپاهانی‌ها است، سمانه چهکندی با ۸ پاس گل و یک گل زده در رده سوم پاسورها قرار دارد و بهناز طاهر خانی نیز با ۱۱ گل زده بعد از هاجر دباغی قرار دارد.

در دیدارهای این هفته همیاری ارومیه میزبان پارس جنوبی جم است و هیئت فوتبال البرز در خانه از ملوان بندر انزلی پذیرایی می‌کند.

شهرداری سیرجان در ایلام به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود و زاگرس در شیراز میزبان وچان کردستان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه