طرح جمع ‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در گیلان اجرا شد

۳۷ قبضه تفنگ شکاری غیر مجاز در رشت، تالش و رودبار کشف شد.

طرح جمع ‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در گیلان اجرا شد
به گزارش ۸دی سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت در رابطه با طرح جمع ‌آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در گیلان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان از ابتدای آذر تاکنون ۱۰ قبضه تفنگ شکاری غیرمجاز را از ۱۰ متهم در رشت کشف و ضبط کردند اظهار کرد:
سرهنگ رمضانی با بیان اینکه برای ارتقاء امنیت، برخورد قاطع پلیس با دارندگان سلاح و مهمات غیر‌مجاز ادامه دارد افزود: بر اساس قانون مجازات قاچاق سلاح و مهمات مصوب سال ۹۰ ، هر کس به طور غیرمجاز سلاح گرم و سرد جنگی و یا شکاری و قطعات موثر یا مهمات آن را خریداری ، نگهداری و یا حمل کند بر حسب مورد به حبس تعزیری محکوم خواهد شد.
سرهنگ حسین جمال ‌دار، فرمانده انتظامی تالش هم از کشف ۱۵ تفنگ شکاری غیرمجاز را از ۱۴ فرد متخلف در ۳ هفته اخیر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جمال ‌دار افزود: ماموران انتظامی ۸ قبضه تفنگ شکاری غیرمجاز را در بازرسی از ۷ خانه در تالش تفنگ شکاری غیرمجاز دیگر نیز در بازرسی از یک خودروی سواری سمند و چند شکارچی که به صورت پیاده تردد می کردند کشف کردند.
سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار نیز از کشف و ضبط ۱۲ قبضه تفنگ شکاری غیرمجاز از ۱۱ شکارچی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فیضی با تاکید به برخورد جدی پلیس با افرادی که بدون اخذ مجوز قانونی سلاح نگهداری می‌ کنند از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را به سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه