مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد:

تمدید فرصت نامنویسی در آزمون قرآن و عترت در گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ثبت نام در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان تمدید شد.

تمدید فرصت نامنویسی در آزمون قرآن و عترت در گیلان

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: علاقمندان در گیلان برای شرکت در آزمون قرآن و عترت تا بیست و دوم ماه جاری فرصت نامنویسی در سایت www.quranedu.ir را دارند در حالی که پیش از این تا پانزدهم آذرماه اعلام شده بود.

وی افزود: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در گروه های امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل بیت (ع)، حفظ قرآن کریم، سبک زندگی و سیره معصومین (ع) و غیره در ۱۵ رشته بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان این که هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت به صورت کتبی و الکترونیکی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن، بدون هرگونه محدودیت سنی، آزاد است.

وی افزود: سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی کشور و ایجاد انگیزه در میان عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت از مهمترین اهداف آزمون سراسری قرآن و عترت است.

وی با بیان اینکه ستاد راهبری حفظ قرآن کریم امسال در سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر است، تصریح کرد: این ستاد به کسانی که پنج جزء از قرآن کریم را حفظ کرده‌ به شرطی که آن پنج جزء را در آزمون سراسری سال ۹۶ و ۹۷ قبول نشده باشند یا پنج جزء به محفوظات قبلی‌شان اضافه کرده باشند و علاوه بر آزمون کتبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آزمون شفاهی اوقاف و امور خیریه اسفندماه حد نصاب را کسب کنند، بدون قرعه‌کشی مبلغ پانصدهزار تومان پرداخت می‌کند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه