داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در حوزه فومن و شفت:

افتخاری در حد توان خودش کار کرده است/ اجرای قانون شغل بنده است

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در حوزه فومن و شفت در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با تاکید براینکه افتخاری در حد توان خودش کار کرده است ومن  احساس میکنم عملکرد بهتری نسبت به او خواهم داشت، ادامه داد: نماینده باید متخصص باشد و توان وضع قوانین داشته باشد.

افتخاری در حد توان خودش کار کرده است/ اجرای قانون شغل بنده است

عباس رجب پور داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در گفتگو با خبرنگار هشت دی با تاکید بر اینکه نماینده مجلس وظیفه وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای قوانین دارد، گفت: قانون مداری اصل اساسی است که باید بهتر اجرا شود.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس با بیان اینکه رفع موانع تولید و اشتغال جوانان باید صورت بگیرد، افزود: آسیب های اجتماعی با وضع قوانین بر طرف خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بنده جوانترین کاندیدای انتخابات فومن و شفت هستم، ادامه داد: مردمان فومن و شفت بسیار فهیم هستند.

رجب پور خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و خاطرنشان کرد: نماینده آینده باید اعتماد مردم را قدر بداند.

داوطلب شرکت در انتخابات مجلس با بیان اینکه نماینده فومن و شفت در حد توان مشکلات را رفع کرده است، افزود: نمایندگان گذشته نیز در حد توان کار کرده اند.

رجب پور با بیان اینکه بنده مرد جوان قانون هستم، اضافه کرد: اجرای قانون شغل بنده است‌.

این داوطلب شرکت در انتخابات مجلس با تاکید براینکه افتخاری در حد توان خودش کار کرده است ومن  احساس میکنم عملکرد بهتری نسبت به او خواهم داشت، ادامه داد: نماینده باید متخصص باشد و توان وضع قوانین داشته باشد.

وی با بیان اینکه عدم آشنایی برخی نمایندگان به قوانین ، مجلس را نا کارآمد خواهد کرد: عدم آگاهی مردان قانون آن ها را برای خدمت رسانی خسته خواهد کرد.

رجب پور خواستار جوانگرایی و قانون گرایی شد و ادامه داد: برای خدمت انرژی و نیروی زیادی دارم.

 رجب پور با تصریح براینکه جوان ها باید وارد عرصه های سیاسی شوند، اضافه کرد: انسان اشرف مخلوقات است و نباید رای و نظر خود را در انتخابات بفروشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه