حضور مسئولان ماسال در محل شهادت میرزاکوچک‌ جنگلی

مسئولان شهرستان ماسال به مناسبت سالگرد میرزاکوچک خان جنگلی در محل شهادت وی حاضر شدند.

حضور مسئولان ماسال در محل شهادت میرزاکوچک‌ جنگلی

به گزارش ۸دی؛ جمعی از مسئولان شهرستان ماسال به همت بخشدار مرکزی این شهرستان عصر امروز(دوشنبه، ۱۱آذر) به مناسبت سالگرد میرزاکوچک خان جنگلی در محل شهادت وی در منطقه سیاه خانی در ارتفاعات ماسال حاضر شدند.

مکان شهادت میرزا کوچک خان در جنگل‌های آلاله پشته شهرستان ماسال، در پاییز سال ۹۱ در فهرست آثار ملی کشور به شماره ۳۰۷۲۶ ماندگار شده است.

«فرزاد امدادی» در این راستا به خبرنگار خبرگزای شبستان با گرامیداشت سالروز شهادت میرزاکوچک خان اظهار کرد: میرزا کوچک جنگلی نماد روحیه استکبارستیزی و قبول نکردن حرف زور و مبارزه با ظلم زمانه بود.

بخشدار مرکزی ماسال افزود: باید گام‌های مثبتی در راستای تبیین افکار میرزاکوچک جنگلی، روشنگری و شناساندن هرچه بهتر ابعاد شخصیتی و مبارزاتی میرزا برداریم.

وی با بیان اینکه میرزا کوچک خان از افتخارات شمال کشور است، گفت: زمانی که میرزا با دشمنان خارجی می‌جنگید برای خود چیزی نخواست، حتی در کوه‌ها جان خود را ازدست داد.

امدادی تصریح کرد: به رسم هر ساله در سالروز درگذشت میرزاکوچک جمعی از مسئولان به محل شهادت وی در ییلاقات ماسال حاضر شدیم تا یاد و خاطره این شهید بزرگوار را زنده نگه داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه