ثبت نام اولین داوطلب انتخابات مجلس در فرمانداری صومعه سرا/ احساس تکلیف کردم و میخواهم مثل یک جوان فعالیت کنم+ عکس

اولین داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صومعه سرا پس از ثبت نام گفت: احساس تکلیف کرده و در روز اول برای ثبت نام جهت حضور در فرمانداری حضور پیدا کردم تا مثل یک جوان فعالیت کنم. 

ثبت نام اولین داوطلب انتخابات مجلس در فرمانداری صومعه سرا/ احساس تکلیف کردم و میخواهم مثل یک جوان فعالیت کنم+ عکس

به گزارش خبرنگار ۸دی، حسن آقاجانی اولین کاندیدای صومعه سرا در فرمانداری صومعه سرا برای شرکت در رقابت اسفند ۹۸ثبت نام کرد.

آقاجانی در گفتگو با خبرنگار مستقر ۸دی در محل ثبت نام کاندیدها حسن آقاجانی مرساء هستم متولد روستای مرساء دلیوندان از توابع تولمات شهرستان صومعه سرا که از سال ۱۳۷۳ به مدت ۱۰ سال در مغازه لوازم خانگی کی قباد احمدی شاگرد مغازه بودم و قبل از آن دست فروشی هم می کردم، سال ۱۳۷۴ وارد دانشگاه آزاد شدم برای گرفتن کارشناسی در رشته کشاورزی و سال ۱۳۸۱ مدیرعامل آسایشگاه صومعه سرا شدم بعد آسایشگاه سالمندان گیلان، بلافاصله ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۸ در شهرهای گوراب زرمیخ، بازارجمعه و شهر زیبا، تاریخی و رویایی ماسوله بعنوان شهردار خدمتگذار مردمان خوب بودم.

آقاجانی ادامه داد: الان در حال پایان رساندن مقطع دکترا و در حال نوشتن رساله دکترای خود در مبحث محیط زیست دریای خزر هستم، رشته تحصیلی من جغرافیای سیاسی و سازماندهی فضا است.

**بولدوزر وار آمده ام

وی با بیان اینکه در اولین روز ثبت نام انتخابات تکلیف دانستم که به مردم عزیز صومعه سرا ثابت کنم که همچون گذشته بعنوان یک جوان قوی، دارای انرژی فراوان و با نشاط و با انگیزه ای بهتر از گذشته و بیشتر از گذشته هستم افزود: یادی کنم از استاندار فقید ما قهرمانی عزیز که نام بولدوزر بر من گذاشته بود، مثل همان بولدوزر آمده ام در عرصه انتخابات تا به مردم خوب، همیشه در صحنه، ولایت مدار و محروم شهرستان صومعه سرا خدمت کنم.

آقاجانی با بیان اینکه امروز ما از بسیاری امکانات دور هستیم و و مناطق زیبایی چون تنیان محروم داریم اذعان کرد: در بحث مناطق محروم ۳درصد از فروش نفت و گاز کشور را برای این کار باید اختصاص بدهیم میتوان با گرفتن امکانات آن را را بعنوان یک منطقه زیبا و گردشگری تبدیل کرد.

کاندیدای نمایندگی مجلس در صومعه سرا با تاکید به اینکه امروز هیچ اتفاقی در تالاب شهرستان صومعه سرا برای مردم عزیز در راستای ایجاد درآمد پایدار در حوزه اقتصادی نیفتاده است ادامه داد: در بخش مرکزی شهرستان صومعه سرا یک جایگاه ویژه به نام کسما داریم که از دوران نهضت جنگل با این روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی همراهی و همکاری کردند و مرکز مبارزات میرزا کوچک خان جنگلی بود، اما امروز به فراموشی سپرده شده و به یک بیقوله تبدیل شده است.

وی با اشاره به مناطق گسکرات، طاهرگوراب و ضیابر گفت: اینها دارای آثار تاریخی و جایگاه ویژه تاریخی هستند، ما باید احیاگری کنیم تا گردشگرهایی که از سراسر کشور و دنیا وارد گیلان می شوند وارد گوشه ای از بهشت شوند.

** به جان پدرم و به روح مادرم برای عمران و آبادانی خدمت می کنم

آقاجانی با تاکید بر اینکه در بحث گردشگری استان گیلان متاسفانه شهرستان صومعه سرا رتبه آخر را دارد ابراز کرد: من آمده ام با این انرژی و توانی که خدادادی در من است و احساس میکنم که خداوند به من این انرژی را داده برای خدمت به مردم و این قول را خواهم داد، به جان پدرم که خیلی برای من عزیز هست و به روح مادرم که خیلی برای من عزیز بود و احساس میکنم دعایش همیشه شامل حال من بوده ان شاء الله اگر مردم خوب و عزیز شهرستان صومعه سرا به این خدمتگذار همیشگی خودشان را که سالهای سال می شناسند و گذشته اش را میدانند در روز دوم اسفند انتخاب کردند مطمئن باشند مثل گذشته و بهتر از گذشته برای عمران و آبادانی این شهرستان و رفع محرومیت از چهره شهرستان زیبای صومعه سرا تمام وجودم را خواهم گذاشت.

 

**دومین کاندید انتخابات عصر امروز ثبت نام کرد

محمد حقیت پناه، دکتر داروساز دومین کاندید نمایندگی دور یازدهم مجلس شورای اسلامی بود که دقایقی قبل ثبت نام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه