کشف ۲۰۵ میلیون ریال کالای قاچاق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف ۱۴ تن صدف و چهار تن چوب‌آلات جنگلی قاچاق به ارزش ۲۰۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۰۵ میلیون ریال کالای قاچاق در آستارا

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمد نمازی امروز اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی مستقر در ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان حین کنترل خوردوهای عبوری به یک دستگاه کامیون ولوو مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متوقف‌شده ۱۴ تن صدف فاقد مجوز بهداشتی و حمل به ارزش بیش از ۱۰۵ میلیون ریال کشف و توقیف شد تصریح کرد: در همین راستا راننده ۳۷ ساله حامل صدف‌های قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به کشف چهار تن چوب‌آلات قاچاق از دو دستگاه خودروی نیسان در ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان افزود: ارزش ریالی این مقدار چوب‌آلات قاچاق کشف‌شده بیش از ۱۰۰ میلیون ریال برآوردشده و در همین راستا دو نفر ۳۹ و ۳۶ ساله دستگیر شده‌اند.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه