مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان:

۳۵۰خانوار تحت پوشش معاونت اجتماعی سپاه گیلان/ لغزش در هر قسمتی از نظام را به ستون محکم سپاه گره میزنند

مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان گفت: ۳۵۰خانوار تحت پوشش معاونت اجتماعی است که در اینجا بسیج و سپاه نقش مکمل کننده دارند زیرا هر قسمتی در نظام لغزش یا سستی باشد آن را به ستون محکم سپاه گره میزنند.

۳۵۰خانوار تحت پوشش معاونت اجتماعی سپاه گیلان/ لغزش در هر قسمتی از نظام را به ستون محکم سپاه گره میزنند

به گزارش خبرنگار ۸دی، سرهنگ محسن جعفری، مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با معاونت فرهنگی دانشجویی با خبرنگاران در دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه دانشگاه مرکز همه اتفاقات خوب و بزرگ و کانون تحرکات، پویایی و نشاط است اظهار کرد: دانشگاه کانون مرکز توجه دشمن است.

جعفری با تاکید بر اینکه دانشجو با اندیشه، پویایی و نشاط خود امروز با دانشگاه رونق می دهد تصریح کرد: دانشجویان یک غده گلوگیر برای دشمنان انقلاب هستند.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به امنیت پایدار به عنوان موضوع اساسی دنیا در تمام جوامع گفت: تمام جوامع بشری از امنیت انقلاب استقبال می کنند و این را مدیون شهدای دفاع مقدس، ترور، مدافع حرم، شهدای دانشجو و تمامی جان نثاران این انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند ابراز کرد: دشمن به دنبال به مخاطره انداختن امنیت است و برای هر طرح های خود چندین سال برنامه ریزی می کند.

جعفری با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه بسیجی نه فقط به لباس فرم بلکه در اندیشه انقلابی و دل آدم‌ها معنا می شود افزود: کسی که دلش برای این نظام و انقلاب بتپد و بی منت خدمت کند بسیجی است.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هرجایی احساس شود کاری بر زمین مانده بسیج ورود می کند ادامه داد: بسیج موقعیت شناس است و در مواقع لازم وارد عرصه های مختلف اعم از عرصه علم، جهاد، جهاد سازندگی و … ورود می کند.

وی گفت: اکنون تمام دنیا در مقابل جوانان مستعد و نخبه ایران زانو زده و هیچ تفاوتی بین جوانان این عصر با جوانان اوایل انقلاب نیست.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان با تاکید بر امنیت و ایجاد تحاد بین همگان ابراز کرد: باید یکدیگر را تکمیل کنیم تا به هدف و آرمان نظام برسیم زیرا جدا عمل کردن به ما ضربه میزند و
و تا مادامی که باهم باشیم دشمن موفق نخواهد شد.

جعفری با بیان اینکه مسئولین حواسشان باشد و از صبر، درک و فهم عمیق مردم برداشت خوبی کنند گفت: اگر کاری ریشه ای، بر اساس ساختار و با مداومت باشد خوب عمل می کند.

وی با اشاره به ماموریت های معاونت اجتماعی سپاه استان با بیان اینکه معاونت اجتماعی یک معاونت جدید متشکل از چند معاونت است افزود: اولویت های ما در حوزه اعتیاد و پیشگیری از آن و مباحث طلاق است.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طبق آمار ۸۰درصد معتادین پس از ترک دوباره به سمت اعتیاد برمیگردند تصریح‌ کرد: طرح‌ مددیار اجتماعی با هدف پاک زندگی کردن به دوستان، همکاران و آشنایان فرد بیمار آموزش نحوه برخورد با شخص را می‌هد.

جعفری ادامه داد: همچنین تفاهم نامه ای با فنی حرفه ای استان امضا شده تا افرادی که اعتیاد را کنار گذاشته یا زنان سرپرست خانوار مهارت آموزش دیده و شاغل شوند.

وی با اشاره به طرح جوادالائمه ویژه محلات حاشیه نشین و کم برخوردار و رسیدگی به آسیب های آنان گفت: تاکنون ۶محله در گیلان به عنوان محلات هدف ثبت شده است.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اجرای امر به معروف و نهی از منکر در تمام حوزه ها اعم از سیستم اداری بیان کرد: نگاه ما در این حوزه فقط حجاب نیست و فقط صرف امر به هرکار خوبی و نهی از هرکار بدی است.

جعفری با بیان اینکه دشمن اقدامات نکرده خود را در پمپاژ رسانه ای بزرگ میکند اما ما کارهای انجام شده خود را نمی‌توانیم بازگو کنیم گفت: اکنون ۳۵۰خانوار تحت پوشش معاونت اجتماعی است که در اینجا بسیج و سپاه نقش مکمل کننده دارند زیرا هر قسمتی در نظام لغزش یا سستی باشد آن را به ستون محکم سپاه گره میزنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه