طلبه جانباز 70 درصد گیلان:

مردم، مسئولان سیاست زده ی حرمت شکن را طرد خواهند کرد

تنها طلبه جانباز ۷۰ درصد گیلان خواستار حمایت و توجه به آرمان های شهدا که اطاعت از فرامین رهبری است، شد و گفت: مردم، مسئولان سیاست زده حرمت شکن را طرد خواهند کرد.

مردم، مسئولان سیاست زده ی حرمت شکن را طرد خواهند کرد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حاج محمدحسن حسن زاده فومنی در دیدار با فریبرز خزایی مسئول بسیج بنیاد شهید کشور، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، حمید رضایی سرپرست فرمانداری فومن، حمید جانباز فرمانده سپاه فومن و جمعی از مسئولان شهرستان بمناسبت سالگرد شهادت طلبه شهیده زهرا دقیقی خدا شهری با قدردانی از توجه مسئولان بنیاد شهید کشور و شهرستان به خانواده شهدا، اظهارداشت: برخی مسئولان ناکارآمد نباید موجب تفرقه در جامعه شوند.

تنها طلبه جانباز ۷۰ درصد گیلان با انتقاد از برخی حرکات سیاست زده مسئولان ناکارآمد اجرایی کشور، تصریح کرد: سخنان هنجار شکنانه بعضی از مسئولین کشور، مردمی را که صاحبان اصلی انقلاب هستند هیچوقت دلسرد نخواهند کرد.

حجت الاسلام حسن زاده فومنی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی در این چهار دهه پس از پیروزی، موفقیت های بزرگی را کسب کرده است که موجب مباهات و افتخار هر ایرانی غیرتمندی است، متذکر شد: اطاعت بی چون و چرا از رهبری معظم انقلاب، بیمه کننده کشور در مقابل بحران ها بوده و خواهد بود.

وی خواستار حمایت و توجه به آرمان های شهدا که اطاعت از فرامین رهبری است، شد و ادامه داد: مردم، مسئولان سیاست زده حرمت شکن را لعن و طرد خواهند کرد.

همسر طلبه شهیده زهرا دقیقی با اشاره به اینکه مردم همیشه ثابت کرده اند که پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: این مردم به تبعیت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی اثبات کرده اند که با هیچکس عقد اخوت نداشته و در مواقع لازم در دفاع از کیان مملکت و حفظ ارزش های انقلاب و اسلام بهترین تصمیم ها را گرفته و جواب دندانشکنی به حرمت شکنان حریم ولایت خواهند داد.

حجت الاسلام حسن زاده فومنی با تصریح بر اینکه مسئولان نباید بر خلاف مصلحت نظام و سخنان مقام معظم رهبری حرکت کنند؛ اضافه کرد: همه ما بدهکار ایمان و ایثار شهدایی هستیم که اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه را رمز موفقیت و ماندگاری می دانستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه