نمایشی که برای فرزندانتان شگفت انگیز است؛

«طلایی» در کلاچای، رودسر و لنگرود به نمایش در می آید+ پوستر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر از اجرای نمایش «طلایی» کاری از مجتبی مهدی زاده سارمی در شهرهای کلاچای، رودسر و لنگرود خبر داد.

«طلایی» در کلاچای، رودسر و لنگرود به نمایش در می آید+ پوستر

به گزارش ۸دی؛کمال عباس نژاد رییس این اداره با اعلام این خبر افزود : با مجوز رسمی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ، نمایش ” طلایی ” کاری از گروه تاتر فجر تی تال به نویسندگی و کارگردانی مجتبی مهدی زاده سارمی در کلاچای – رودسر و لنگرود به نمایش درمی آید.

وی گفت : نمایش ” طلایی ” در کلاچای از تاریخ ۸ الی ۱۲ آبان در سالن بصیرت این شهر و ۱۳ الی ۱۴ آبان در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر و ۲۵ الی ۲۷ آبان نیز در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اجراء می شود.

عباس نژاد با اشاره به اینکه نمایش ” طلایی ” صبح ها ویژه مدارس به اجراء درخواهد آمد تصریح کرد : این نمایش عصرها ساعت ۱۶ برای عموم اجراء و علاقمندان می توانند جهت تماشای این نمایش در محل اجراء ، بلیط تهیه نمایند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر در پایان اذعان داشت : فرزین رضانژاد – علی خجسته – مازیار رهبری – آذر تسلیمی – نازنین پورمومن – ابوالفضل حق نظر – معصومه اصغری و هستی ابراهیمی ، نقش آفرینان این نمایش وخانم تسلیمی ( طراح لباس و ماسک ) – مجتبی سارمی ( طراحی صحنه و دکور و شعر آهنگ ) و حمیدرضا فرجی بعنوان (ضبط موسیقی) نیز از دیگر عوامل اجرایی این اثر می باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه