تیم والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح گیلان برابر خراسان جنوبی پیروز شد

در ادامه چهارمین دوره رقابت های والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور یادمان شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی تیم گیلان برابر خراسان جنوبی پیروز شد .

تیم والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح گیلان برابر خراسان جنوبی پیروز شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  ایرنا ، در این دیدار که روز چهارشنبه در رشت برگزار شد ، تیم والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح گیلان با نتیجه دو بر صفر تیم خراسان جنوبی را شکست داد .

همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده این رقابت ها ، تیم تهران (ج) با نتیجه دو بر یک مقابل خراسان رضوی به برتری رسید، تهران (ب) با نتیجه دو بر صفر اردبیل را شکست داد و تیم سیستان و بلوچستان با نتیجه دو بر صفر مقابل آذربایجان شرقی پیروز شد .

تیم والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح تهرات (الف) نیز با نتیجه دو بر یک مرکزی را مغلوب کرد، تیم بوشهر با نتیجه دو بر یک برابر چهارمحال و بختیاری به برتری رسید مازندران با نتیجه دو بر صفر خراسان شمالی را شکست داد ، آذربایجان غربی نیز با نتیجه دو بر یک ایلام را شکست داد .

همچنین تیم والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح کرمان با نتیجه دو بر یک سمنان را مغلوب کرد، فارس با نتیجه دو بر صفر اصفهان را شکست داد، لرستان با نتیجه دو بر یک برابر البرز پیروز شد و کرمانشاه با نتیجه دو بر صفر برابر قم به برتری رسید .

در چهارمین دوره رقابت های والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح کشور یادمان شهید سرلشکر خلبان ˈ عباس بابایی ˈ که از روز دوشنبه در رشت آغاز شده ، ۳۹۴ والیبالیست در قالب ۳۲ تیم به مدت شش روز در سالن های ملوان جوان نیروی دریایی رشت و فجرسپاه رشت با هم به رقابت می پردازند و تیم منتخب این مسابقات نیز مهرماه به رقابت های والیبال پیشکسوتان نیروهای مسلح جهان اعزام می شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه