دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در لاهیجان

به گزارش هشت دی،سرهنگ “رسول عزیزی” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره در نقاط مختلف شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پاسگاه لفمجان حین گشت زنی فردی را که با یک دستگاه وانت در حال سرقت از یک ساختمان نیمه کاره بود را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که پلاک خودرو سارق نیز سرقتی بوده و پس از مواجهه سارق با مدارک به دست آمده، متهم ۲۸ ساله به ۹ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهم در ادامه اعترافاتش بیان داشته که اکثر سرقت‌ها را با هم دستی فرد دیگری انجام داده و همدست وی اموال مسروقه را در استان البرز به فروش می‌رسانده است اظهار داشت: تلاش‌ها برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌های مشابه این پرونده با رعایت هشدارهای بسیار ساده پلیس پیشگیری کرد، لذا می‌طلبد که شهروندان در این زمینه هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن روی درب ورودی نصب کنیم و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنیم دیگه دزدان حتی اگر تا پشت درب و پنجره ها هم برسند ولی نمیتونن وارد خونه بشن
در حاشیه