ورود بیش از ۱۶ هزار زائر اربعین حسینی از مرز آستارا

فرمانده انتظامی آستارا در ارتباط تصویری با فرمانده ناجا گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۷۹۶ نفر زائر اربیعین حسینی کشور های آذربایجان، روسیه و گرجستان از طریق مرز آستارا وارد گیلان شدند.

ورود بیش از ۱۶ هزار زائر اربعین حسینی از مرز آستارا

به گزارش هشت دی،سرهنگ “محمد نمازی”در ویدئو کنفرانسی که با فرمانده نیروی انتظامی کشور برقرارکرد بیان داشت:خدمات رسانی و استقبال از زائران اربعین حسینی کشورهای همجوار که از مرز زمینی شهرستان آستارا تردد می‌کنند در دستور کار پلیس آستارا بوده و با تسریع در روند بررسی شبانه روزی گذر مرزی، میزان رضایتمندی بسیار مطلوب است.
این مقام انتظامی با اشاره به راه اندازی کمیته فرهنگی در این شهرستان افزود: ارتباط با سازمان‌های دولتی در راستای فعالیت‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی اربعین حسینی در این شهرستان بوده که در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده و جلساتی نیز با سازمان‌ تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و … برگزار تا زوار بتوانند به سهولت از مسیر آستارا و شهرهای دیگر تردد کنند.
نمازی تصریح کرد : در حوزه درون سازمانی نیز تلاش شده تا با سایر کمیته‌های فرهنگی تشکیل شده در سطح شهرستان ارتباط برقرار شود و این حضور بزرگ و پرشور با نظم و امنیت مطلوبی در مرز و در داخل کشور صورت پذیرد.
فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا در پایان تعداد زائران اربعین حسینی را ۱۶ هزار و ۷۹۶ نفر از کشورهای آذربایجان، روسیه و گرجستان اعلام کرد و گفت: حضور زائرین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته و تمهیدات امنیتی و خدماتی برای بازگشت این عزیزان با همفکری و همکاری مرزبانی و سپاه پاسداران صورت گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه