تمرین تیم فوتبال معلولین و جانبازان منتخب گیلان+گزارش تصویری

تمرین تیم فوتبال معلولین و جانبازان منتخب گیلان صبح دیروز درچمن مصنوعی پارک قدس بر گزار شد که گزارش تصویری آن را ملاحضه می کنید.

تمرین تیم فوتبال معلولین و جانبازان منتخب گیلان+گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز،تمرین تیم فوتبال معلولین و جانبازان منتخب گیلان صبح دیروز درچمن مصنوعی پارک قدس بر گزار شد که گزارش تصویری آن را ملاحضه می کنید.

IMG00002

IMG00003

IMG00007

IMG00017

IMG00018 IMG00022

IMG00033

IMG00035

کوروش شاد دل سرمربی تیم فوتبال قطع عضو و معلولین منتخب استان  در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوزدر مورد   وضعیت  این تیم اظهار کرد: هم از نظر تاکتیک و هم شرایط روحی به مرحله با لایی رسیدیم و در دوره اول قهرمانی مسابقات کشور،  توانستیم  مقام دوم را از آن خود کنیم.

شاد دل افزود : با توجه به این که مرحله بعدی این مسابقات در ۴۵ روز آینده برگزار می شود آمادیگی کامل داریم  و برای قهرمانی تلاش می کنیم .

وی در مورد  حمایت مسئولین اذعان کرد: خداروشکر مسئولین استان  اهمیت فراوانی به تیم معلولین میدهند  و تا کنون از این تیم  حمایت های چشمگیری کرده اند.

وی در پایان از مسئولین استان تقاضا کرد: از مسئولین استان به ویژه استاندار و فرماندار و نماینده گان استان میخواهم این تیم را فراموش نکنند و مورد حمایت خود قرار دهند.

IMG00039

مجتبی اکبری

IMG00041

صادق شاد پور( سر پرست)

IMG00043

حسین شکوری

IMG00045

حسن صیاد

IMG00046

میلاد رحیمی

IMG00048

سید جواد حسینی

 IMG00050

مجتبی بی آذار

IMG00053

مهدی فرهمند

IMG00054

امین امیدی

IMG00056

محمود حبیب مسگر (مربی دروازبانان)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حامد خوشحال سقالکساری
دست شما درد نکنه // ممنون که یه نگاهی به این عزیزان زحمت کش داشتین متاسفانه تمام اخبار فضای مجازی شده اصلاح طلب اصولگرا تدبیر و امیدد اعتدال احمدی نژاد کلی بدهکاری به بار آورد / این با اون درگیره اون با این درگیر شد عزه / سوریه داعش یکم هم از معلولینی که در بدترین شرایط مادی با تحصیلات بیکار مشکل مادی شدید و ترس بسیار از آیندشون بگین// همه چشماشون رو رو به ما بستن // آقای نماینده تو استخدامی آموزش پرورش وقتی قانون 3% استخدام های دولتی ما معلولین اجرا نشد چشمشو و دهانشو بست و یک کلمه حرف نزد بعد حالا معلوم نیست به خاطر خودشه (بورس دکترای دانشگاه گیلان) یا کس دیگر حرف از استیضاح فرجی دانا وزیر علوم میزنه آقا خسته شدیم از دست بعضی ها که دارن فیلم خدمتگزاری به مردم رو بازی میکنن شما رسانه ای ها یکم بهمون توجه کنید معلولین تحصیلکرده زیادی هستند که متاسفانه از دیدها فاصله دارن و از یادها رفتند / تا حالا متنی از معلولین و اشتغال آنها زده بودید ؟؟!!!!!
در حاشیه