امام جمعه رودبار:

راهپیمایی اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است/ رئیس جمهور توطئه دشمن در مذاکره با آمریکا را نقش بر آب کرد

امام جمعه رودبار با بیان اینکه اربعین یک بیعت با سرور و سالار شهیدان، پیامبر و باری تعالی است، افزود: اربعین و راهپیمایی اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است و درس استقامت به همه می دهد.

راهپیمایی اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است/ رئیس جمهور توطئه دشمن در مذاکره با آمریکا را نقش بر آب کرد

به گزارش هشت دی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه مرکز شهرستان رودبار که با حضور نماز گزاران ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، به دستگیری گنهکاران اشاره کرد و گفت: اگر فردی خطایی از او سر زد نباید بگوییم که فلانی یک گناه کرده باید از هستی ساقط شود، گنه کار را تحویل بگیریم تا گناهش و زمینه نافرمانی اش بیشتر نشود.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین، ادامه داد: بزرگترین اجتماع جهانی در اربعین امام حسین(ع) با حضور مردم اقصی نقاط جهان رقم می خورد.

خطیب جمعه شهرستان رودبار، اربعین یک بیعت با سرور و سالار شهیدان، پیامبر و باری تعالی است، افزود: اربعین و راهپیمایی اربعین استمرار جبهه حق علیه باطل است و درس استقامت به همه می دهد.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه موکب های مسیر پیاده روی اربعین با مشارکت و مساعدت مردم شکل گرفته است، از مردم خواست یارگیر موکب امام علی(ع) شهرستان رودبار در کربلا و موکب قافله عاشقی در خروجی گیلان شهر لوشان باشند.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی از همه هستی خود برای تامین امنیت می گذرد که نتیجه آن تقدیم ۱۳ هزار شهید به نظام اسلامی است.

امام جمعه شهرستان رودبار، با اشاره به ملاقات فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری، ادامه داد: در مجموعه های کشور هیچ نهادی مثل سپاه موفق نبوده است.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه سپاه با انقلاب متولد شد، اضافه کرد: حضور مقتدرانه در درگیری های منافقین، صحنه های سرنوشت سازانقلاب، ۸ سال دفاع مقدس، فتنه ۸۸، سیل، محرومیت زدایی، در کنار مستضعفان جهان بودن از نقش های سپاه پاسداران است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، به ناکامی آمریکا در مذاکره با مسئولین کشور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور توطئه دشمن در مذاکره با آمریکا را نقش بر آب کرد.

امام جمعه شهرستان رودبار، با اشاره به مناسبت های هفته شهادت امام حسن مجتبی(ع) را گرامی داشت و گفت: مراسم باشکوهی به مناسبت شهادت این امام همام روز یکشنبه همزمان با نماز ظهر و عصر در مصلی شهر رودبار برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحمدی، حضور مسئولین در روستاها را خواستار شد و گفت: مردم حداقل ها را از مسئولین خواهانند نباید از این خواسته ها دریغ کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه