جشنواره “مدرسه عشق” در گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه جشنواره “مدرسه عشق” در گیلان برگزار می‌شود گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ آذر ۹۸ است.

جشنواره “مدرسه عشق” در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، کامیار مهدی‌پور معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در رشت با اعلام اینکه جشنواره “مدرسه عشق” در گیلان برگزار می‌شود اظهار کرد: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار گرفته است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در فضای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان داشت: حضور در این میدان نیازمندان کار جهادی است.

مهدی‌پور با بیان اینکه در جنگ نرم باید از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شد ابراز داشت: برگزاری ششمین دوره جشنواره “مدرسه عشق” در سطح استان گیلان فرصتی برای بهره‌مندی از این توانایی‌ها است.

وی ایجاد شور و نشاط در فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت را یکی از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: نقش آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان ضمن تشریح دیگر اهداف برگزاری جشنواره “مدرسه عشق” تصریح کرد: شناسایی مهارت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان، شبکه‌سازی بسجیان به منظور تولید آثار هنری و فرهنگی و همچنین جریان‌سازی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص در سراسر کشور از جمله اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

مهدی‌پور با اعلام اینکه ششمین دوره جشنواره “مدرسه عشق” در ۸ بخش و ۴۴ عنوان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ آذر ۹۸ است.

وی ضمن تشریح بخش‌های مختلف این جشنواره افزود: ششمین دوره جشنواره “مدرسه عشق” در بخش‌های تصویری، تجسمی، دیجیتال و مکتوب، سرود و موسیقی، پویانمایی، تئاتر و شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان گفت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی تهران، خیابان طالقانی، کوچه ۱۰ خرداد، قبل از لانه جسوسی و یا کدپستی ۱۵۸۳۹۱۸۱۳۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه