مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

لزوم حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس/ به دلیل کمبود اعتبارات روند ساخت موزه دفاع مقدس کند پیش می رود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه گام های نخست برای راه اندازی موزه دفاع مقدس در گیلان برداشته شده است گفت: به دلیل کمبود اعتبارات روند ساخت این موزه کند پیش می رود.

لزوم حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس/ به دلیل کمبود اعتبارات روند ساخت موزه دفاع مقدس کند پیش می رود
به گزارش ۸دی، سرهنگ عباس بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه وظیفه اصلی این بنیاد سیاست گذاری، نظارت، هماهنگی و حمایت از آثار و ارزش های دفاع مقدس است اظهار کرد: برای این کار موزه دفاع مقدس در ۱۵ استان کشور راه اندازی شد که در ۱۰ استان در دهه فجر به بهره برداری می رسد  و در ۵ استان دیگر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه گام های نخست برای راه اندازی موزه دفاع مقدس در گیلان برداشته شده است گفت: به دلیل کمبود اعتبارات روند ساخت این موزه کند پیش می رود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشار به لزوم استفاده از امکانات روز برای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد : در حوزه نشر کتاب ، ساخت تله فیلم ، موسیقی و موشن گرافی پیشرفت خوبی داریم اما در حوزه فیلم بلند به علت کمبود اعتبارات خوب عمل نشده است.
سرهنگ عباس بایرامی در ادامه به ۸ هزار شهید ، بیش از ۲۲ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده گیلانی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم گیلان با وجود فاصله جغرافیایی زیاد با محل جنگ برای دفاع از میهن اسلامی از جان و مال خود گذشتند.
وی در ادامه با اشاره به تبدیل برخی ارزش ها به ضد ارزش ها به دلیل رفتار برخی از مسئولان افزود : حضرت امام نیز در سال ۵۸ فرمودند که مردم از سختی معیشت ناراحت نیستند بلکه از بی عدالتی ناراضی اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه