قطعی های مکرر اینترنت در سیاهکل و اعتراضات شدید مردم!

اینترنت مشترکین سیاهکلی بیش از ۲ ماه است که به بهانه کابل برگردان و توسعه فیبر نوری، قطع یا دارای اختلالات فراوان است.

قطعی های مکرر اینترنت در سیاهکل و اعتراضات شدید مردم!

به گزارش ۸دی، در پی ضعف فاحش سرعت اینترنت آشنای اول در شهر سیاهکل که حدود بیش از دو ماه هست مهمان سیاهکلی هاست و این کار همزمان با کابل برگردان شماره های تلفن ثابت در اکثر   نقاط  سطح شهر که گلایه بسیاری از مشترکین را به همراه داشته است.

حالا نزدیک به دو ماه است از پروژه به اصطلاح کابل برگردان  و شعار “توسعه کیفیت خدمات به مشترکان” که مخابرات سیاهکل  وعده داده بود، به کاهش چشمگیر کیفیت خدمات مخابرات در زمینه اینترنت پرسرعت تبدیل شده است. قطعی های مداوم و سرعت پایین از یک سو و پشتیابنی ضعیف از سوی دیگر باعث شده تا بسیاری از کاربران اینترنت ۲۰۲۰ صدای اعتراضشان نسبت به وضعیت موجود بالا برود.

به هرحال این روزها مردم سیاهکل اعصاب و روانشان از سرعت پایین و قطعی های مداوم به هم ریخته است. به نظر می رسد در این شرایط بررسی جدی نهادهای نظارتی و تامین حقوق مصرف کننده و البته ورود شورای عالی فضای مجازی برای استیفای حقوق مشتریان این مجموعه به شدت احساس می شود.
با توجه به اینکه استفاده از تلفن ثابت و اینترنت یکی از نیازهای ضروری مردم و ادارات و کسبه بدلیل استفاده از کارت خوان، انجام امورات اداری و بانکی شده است نیاز است اداره مخابرات سیاهکل در انجام امورات اینچنینی دقت بیشتری بخرج دهد و وضعیت نابسامان شماره های تلفن ثابت و اینترنت سطح شهر را در اسرع وقت برطرف نماید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه