هم زمان با هفته دفاع مقدس؛

اولین نرم‌افزار اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان از رونمایی از اولین نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم استان گیلان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

اولین نرم‌افزار اندرویدی شهدای مدافع حرم گیلان رونمایی می‌شود

سجاد ستوده مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس از اولین نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم استان گیلان رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در روز سه‌شنبه ۲ مهرماه با حضور سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و خانواده‌های مدافع حرم استان در همایش فعالان فضای مجازی شرق استان رونمایی خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه آرامش و امنیت و رشد و توسعه جامعه امروز ما مدیون انسان‌های مجاهدی است که جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش میهن مان تقدیم کردند گفت: شهدای مدافع حرم از نظر سنی نزدیک‌ترین شهدا به نسل جوان امروز جامعه ما هستند و معرفی این شهیدان می‌تواند بستری مناسب جهت معرفی الگوهایی مناسب و قابل دسترس برای نسل جوان فراهم آورد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان ادامه داد: نرم‌افزار چندرسانه‌ای اندرویدی شهدای مدافع حرم استان گیلان توسط سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان به صورت مشترک با کنگره سرداران و هشت هزار شهید دفاع مقدس استان با هدف معرفی شهدای مدافع حرم استان طراحی و ساخته شده که دارای یک رابط کاربری ساده است و تصاویر، دست نوشته ها، زندگینامه و فیلم‌های شهدای مدافع حرم استان را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وی افزود: این نرم‌افزار با عنوان “ستاره‌ها” در مارکت های اندرویدی مختلف قابل دانلود است و در آن علاوه بر تصاویر و فیلم‌ها، خاطرات، زندگی‌نامه‌ها، دست‌نوشته‌های منتخبی از شهدای مدافع حرم استان گیلان جهت استفاده عموم عرضه شده است.

ستوده گفت: در تولید این نرم‌افزار تلاش شده است تا با استفاده از به روزترین شیوه‌های طراحی و کدنویسی محصولی ساده و در عین حال به روز ارائه شود تا مخاطبین ضمن دسترسی راحت به محتوای متنوع آن بتوانند از بخش‌های مختلف آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار به شکل تعاملی طراحی شده است و اگر مخاطب نیز تصاویر، خاطرات و آثار جدید و منتشرنشده‌ای از شهدای مدافع حرم استان داشته باشد می‌تواند این آثار را از طریق رابط کاربری طراحی شده برای این برنامه ارسال کند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان در پایان اظهار کرد: با رشد روز افزون تکنولوژی‌های نوظهور و با توجه به فراگیری این تکنولوژی و استفاده گسترده اقشار مختلف مردم، به ویژه جوانان از فضای مجازی، این تکنولوژی‌ها بستر مناسبی را برای ارائه محتوای فاخر ملی و مذهبی فراهم آورده و لازم است ضمن سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه، تولیدات مختلف فرهنگی جهت استفاده عموم مردم عرضه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه