عکاس: حسین داداش زاده

رژه بارانی نیروهای مسلح گیلان در اولین روز از هفته دفاع مقدس + تصاویر

رژه نیروهای مسلح گیلان در زیر بارش شدید باران در بوستان ملت رشت برگزار شد.

رژه بارانی نیروهای مسلح گیلان در اولین روز از هفته دفاع مقدس + تصاویر

به گزارش ۸دی، رژه نیروهای مسلح گیلان در زیر بارش شدید باران در اولین روز از هفته دفاع مقدس در بوستان ملت رشت برگزار شد.

رژه یگان های منتخب نیروهای مسلح مستقر در گیلان امروز در حالی که باران شدید می بارید برگزار شد و در دیگر شهرستان های گیلان هم صبحگاه مشترک و ژره نیروهای مسلح برگزار شد.
از نکات جالب توجه رژه امسال که با بارش شدید باران همراه شد این بود که مسئولان حاضر نشدند در جایگاه بمانند و پایین آمدند تا آن ها همراه با نیروهای مسلح در زیر بارش باران باشند.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه درگیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به مقاومت همه جانبه ملت ایران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی بر مستکبران است.

فلاحتی پیروزی انقلاب اسلامی را مایه امیدواری بسیاری از ملت‌های جهان دانست و گفت: ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست غول استکبار را شکست دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمنان در دوران دفاع مقدس تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفتند افزود: دشمن نمی دانست که این انقلاب از جانب خداوند متعال حمایت می‌شود.

وی هدف مستکبران را حمله به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: ما باید از دوران پرافتخار دفاع مقدس درس بگیریم.

آیت الله فلاحتی با اعلام اینکه امروز کشورهایی مانند یمن و مسلمانان کشمیر خود را تابع انقلاب اسلامی می‌دانند گفت: اکنون دشمنان این انقلاب می‌دانند که نمی‌توانند در برابر عظمت ملت ایران ایستادگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر مظلوم‌ واقع شدن الگوهای انقلاب اسلامی افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس باید همواره مورد توجه مسئولان باشند و به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه