مهاجم سپیدرود رشت:

صعود به لیگ برتر با اتحاد و همدلی سرخ‌های شهر باران به دست می آید

مهاجم سپیدرود رشت گفت: صعود به لیگ برتر با اتحاد اعضای تیم به دست می آید.

صعود به لیگ برتر با اتحاد و همدلی سرخ‌های شهر باران به دست می آید

به گزارش هشت دی، محمد دادرسی با بیان اینکه کسب بازی سنگینی مقابل نیروی زمینی برگزار کردیم، اظهار کرد: سربازان پایتختی از انسجام خوبی برخوردار بوده و با هدایت روان‌خواه یک بازی درگیرانه را مقابل سپیدرود ارائه دادند.

وی با اشاره به کسب نخستین پیروزی سپیدرود در رقابت‌های لیگ دسته اول بیان کرد: در طول هفته تمرینات خوبی برگزار کرده و برای کسب پیروزی وارد زمین شدیم، روی یک غافلگیری در نیمه نخست از حریف عقب افتادیم ولی در ادامه با صحبت‌های کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم با زدن دو گل به پیروزی دست پیدا کنیم.

زننده گل دوم سپیدرود مقابل نیروی زمینی با تأکید بر اتحاد و همدلی سرخ‌های شهر باران افزود: گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمامی بازیکنان بوده و سپیدرود به معنای واقعی یک تیم است.

دادرسی با بیان اینکه سپیدرود برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، گفت: با درایت آقای علی نظرمحمدی و سایر اعضای کادر فنی تیممان و بازیکنان خوبی که به سپیدرود ملحق شدند، آهسته و پیوسته خود را به بالای جدول می‌رسانیم، سپیدرود پیش‌ازاین با حضور نظرمحمدی سابقه به صعود به لیگ برتر را داشته است و می‌خواهیم بار دیگر به این مهم دست پیدا کنیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه