مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

لزوم حمایت بیشتر دولت برای احداث پارک موزه‌های دفاع مقدس/ منتظر تأمین منابع مالی این طرح از سوی سازمان برنامه و بودجه و استانداری گیلان هستیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: همه مقدمات برای اجرای پروژه موزه دفاع مقدس از قبیل زمین و تجهیزات فراهم شده است و در حال حاضر منتظر تأمین منابع مالی این طرح از سوی سازمان برنامه و بودجه و استانداری گیلان هستیم.

لزوم حمایت بیشتر دولت برای احداث پارک موزه‌های دفاع مقدس/ منتظر تأمین منابع مالی این طرح از سوی سازمان برنامه و بودجه و استانداری گیلان هستیم

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان روند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان را تشریح کرد و اظهار کرد: همه مقدمات برای اجرای پروژه موزه دفاع مقدس از قبیل زمین و تجهیزات فراهم شده است و در حال حاضر منتظر تأمین منابع مالی این طرح از سوی سازمان برنامه و بودجه و استانداری گیلان هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه این نهاد در صورت کمک دستگاه‌های اجرایی و تخصیص منابع اعتباری لازم روند ساخت موزه دفاع مقدس را سرعت می‌بخشد عنوان کرد: برای اجرای فاز نخست موزه دفاع مقدس گیلان طبق برآوردهای انجام شده به ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

بایرامی مساعدت بیشتر سازمان برنامه و بودجه و استانداری گیلان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان جهت پیشبرد اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس را خواستار شد و تصریح کرد: موزه دفاع مقدس در اکثر استان‌ها ایجاد شده و گیلان یکی از استان‌هایی است که به تازگی کار احداث این مجموعه فرهنگی را آغاز کرده است.

وی اجرای عملیات ساخت موزه دفاع مقدس گیلان به شیوه جهادی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اجرای عملیات ساخت این پروژه فرهنگی بزرگ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سه فاز تعریف شده است که هم‌اینک مقدمات فاز نخست آن از قبیل تهیه زمین و فراهم آوردن یکسری امکانات اولیه کار به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان انجام عملیات زهکشی، آماده کردن رینگ دور زمین و پی‌ریزی یکی از ساختمان‌ها را در محوطه ساخت پارک موزه دفاع مقدس گیلان مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: علاوه بر این‌ها یکسری تجهیزات نظامی نیز برای استقرار در این مکان از چندی قبل وارد استان گیلان شده است.

بایرامی مشارکت فعال و گسترده خیران و آحاد مردم استان گیلان را برای ساخت این موزه خواستار شد و خاطرنشان کرد:‌ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در مسیر ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان به حمایت‌های فرماندهان و رزمندگان،‌ خیران و نیکوکاران و خانواده‌های معزز شهدا نیازمند است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان لزوم حمایت بیشتر دولت برای احداث پارک موزه‌های دفاع مقدس این استان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت:‌ با وجود همه تنگناها و مشکلات اقتصادی موجود در کشور از مجموعه دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار داریم در بحث تأمین اعتبارات این طرح نگاه ویژه‌‌تری داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه