سرمربی سپیدرود رشت:

باید تلاش بیشتری می‌شد تا سپیدرود را لیگ برتری نگه داشت/ حمایت ناکافی مسؤولین ورزشی در گیلان

سرمربی سپیدرود رشت گفت: باید با تلاش بیشتری می‌شد تا سپیدرود را لیگ برتری نگه داشت.

باید تلاش بیشتری می‌شد تا سپیدرود را لیگ برتری نگه داشت/ حمایت ناکافی مسؤولین ورزشی در گیلان

به گزارش ۸دی، علی نظر محمدی در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان با بیان اینکه باید با تلاش بیشتری می‌شد تا سپیدرود را لیگ برتری نگه داشت، اظهار کرد: سپیدرود دارای هواداران بسیار زیادی در استان گیلان است که با تلاش و همدلی بیشتر می‌شد سپیدرود را با این پتانسیل بالا در لیگ برتر نگه داشت.

وی با اشاره به پرمهره بودن تیم مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان یکی از تیم‌های باسابقه در کشور بوده و مهره‌های زیادی را در اختیار دارد که این امر باعث انجام یک بازی هجومی توسط این تیم شد.

سرمربی سپیدرود رشت با اذعان به اینکه هر دو تیم یک بازی تاکتیکی را انجام دادند، تصریح کرد: پرمهره بودن مس رفسنجان و جوان بودن تیم سپیدرود باعث شد که یک بازی تاکتیکی و سراسر هجومی را شاهد باشیم و بچه‌ها علیرغم جوان بودن باجان و دل جنگیدند.

نظر محمدی با اشاره به جدا شدن سه بازیکن باارزش سپیدرود از این تیم افزود: بعد از سقوط سپیدرود به لیگ یک، پوست‌اندازی انجام شد و بالای بیست بازیکن از تیم جدا شدند ولی جدایی سه بازیکن باارزش و باتجربه قطعاً ما را در ادامه فصل با مشکل مواجه می‌کند.

وی با تأکید بر بومی بودن تیم سپیدرود رشت بیان کرد: بازیکنان بومی جداشده از این تیم به دلیل رفتارهای خود جایی در این تیم نداشتند ولی بااین‌وجود امسال در تیم سپیدرود ۱۰ الی ۱۱ بازیکن بومی وجود دارد که ۶ نفر از این بازیکنان امروز فیکس  بودند.

سرمربی سپیدرود رشت با گله‌مندی از مسؤولین ورزشی در استان گیلان گفت: اگر حمایت از داماش بیشتر می‌شد این تیم به‌جای خرید سهمیه مستقیم به لیگ یک صعود می‌کرد و ‌اگر  همان حمایت از سپیدرود انجام می‌شد این تیم قطعاً در لیگ برتر می‌ماند ولی امسال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در لیگ یک باقی بمانیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه