سهراب مرادی به بازیهای المپیک۲۰۲۰ خواهد رسید

پزشک معالج سهراب مرادی گفت: شرایط درمانی قهرمان وزنه‌برداری کشورمان بسیار خوب پیش می‌رود و قطعاً سهراب به بازیهای المپیک۲۰۲۰توکیو خواهد رسید.

سهراب مرادی به بازیهای المپیک۲۰۲۰ خواهد رسید

به گزارش هشت دی،دکتر بابک امینی پزشک معالج شانه سهراب مرادی ضمن حضور در محل فدراسیون وزنه‌برداری با علی مرادی رئیس و محسن بیرانوند دبیر فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به دکتر امینی از زحمات وی در روند بهبود و تکمیل فرآیند درمان سهراب مرادی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه نیز دکتر امینی در خصوص آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک، اظهار داشت: تا ۱۰ روز آینده با معاینات و بررسی‌های که خواهیم داشت، مشخص می‌شود که شانه سهراب نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

پزشک جراح و متخصص مفاصل تاکید کرد: به وضعیت و شرایط سهراب خوش‌بین هستم و به طورحتم وی به بازیهای المپیک۲۰۲۰توکیو خواهد رسید. ولی بخاطر بهبودی کامل و رسیدن به شرایط آرمانی، قهرمان ارزنده وزنه‌برداری کشورمان، در رقابتهای جهانی تایلند حضور پیدا نمی‌کند.

دکتر امینی در پایان خاطرنشان کرد: تیم پزشکی معالج سهراب مرادی در مرکز پزشکی هانوفر(occ) آلمان کاملا ایرانی هستند و دکتر حسین آبرون هم در روند درمان حضور دارند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه