حساب فدراسیون تکواندو مسدود شد

در سال منتهی به المپیک حساب فدراسیون تکواندو کشورمان به دلیل بدهی مالیاتی مسدود شد.

حساب فدراسیون تکواندو مسدود شد

به گزارش هشت دی،در حالی که تیم ملی تکواندوی کشورمان در حساس‌ترین برهه زمانی قرار دارد و هوگوپوشان در گیرودار کسب امتیازات لازم برای قطعی کردن جواز حضورشان در المپیک توکیو ۲۰۲۰ هستند، امروز اعلام شد که ۲ حساب فدراسیون تکواندوبه دلیل بدهی مالیاتی مسدود شده است.

حقیقت ماجرا این است که فدراسیون تکواندو به دلیل مشکلات مالی، نتوانسته مالیات چند سال گذشته خود را پرداخت کند و به همین دلیل ۲ حساب از ۳ حساب این فدراسیون مسدود شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که به گفته مربی تیم ملی تکواندو، هنوز بودجه سال ۹۸ فدراسیون تکواندو به حساب فدراسیون واریز نشده است.

طبق اعلام سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، پس از میزبانی چند تورنمنت بین المللی در کیش، بدهی سنگینی به این فدراسیون تحمیل شده است و اکنون بدهی ۳ میلیاردی مالیاتی که منجر به بسته شدن ۲ حساب این فدراسیون شده، مشکلات رشته تکواندو را پیش از رقابت‌های المپیک ۲ چندان کرده است.

پیش از این حساب چند فدراسیون ورزشی دیگر نیز به دلیل پرداخت نکردن مالیات، مسدود شده بود. به نظر می‌رسد که با توجه به بدهی‌های سنگین فدراسیون تکواندو، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید برای پرداخت بدهی‌های این فدراسیون پیش قدم شوند تا حداقل فشار مشکلات مالی از دوش این رشته ورزشی محبوب برداشته شود و هوگوپوشان کشورمان با دغدغه کمتری برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه